ta-ta!! Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Hei! Er det noen som har hatt " The Pedestrian" av Ray Bradbury! Jeg trenger hjelp til det,! Har hatt spørsmål om åskrive en essay om blant annet punkt 3* a discussion og the significance of the title "the Pedestrian" , punkt 4 " why Ray Bradbury wrote such an Odd story" Er det noen som kan hjelpe meg med det? Er dårlig i engelsk mene trenger en grei karakter, please :'(((! Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Har du lest den? Hvis ikke, begynn med det. Her finner du litt om bakgrunnen: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pedestrian Lenke til kommentar
ta-ta!! Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Har du lest den? Hvis ikke, begynn med det. Her finner du litt om bakgrunnen: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pedestrian Har lest novellen, vil gjerne ha ideer fra studenter "! Lenke til kommentar
ta-ta!! Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Hei, alle sammen! ønsker gjerne høre fra andre ang oppgaven min Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Du må nesten vise at du gjør en innsats. Leksehjelp fungerer slik: Skriv noe, så får du tilbakemelding på det du har gjort. Leksehjelp fungerer ikke slik: Spør om hjelp, så skriver vi for deg. 2 Lenke til kommentar
ta-ta!! Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Du må nesten vise at du gjør en innsats. Leksehjelp fungerer slik: Skriv noe, så får du tilbakemelding på det du har gjort. Leksehjelp fungerer ikke slik: Spør om hjelp, så skriver vi for deg. Du må nesten vise at du gjør en innsats. Leksehjelp fungerer slik: Skriv noe, så får du tilbakemelding på det du har gjort. Leksehjelp fungerer ikke slik: Spør om hjelp, så skriver vi for deg. det er ikke slik jeg tenkte , ville bare ha noen stikkord til det., som kan hjelpe meg til å skrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå