ErLa92 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Har gående ett prosjekt på jobben som innebærer at vi skal broadcaste/streame (er ikke helt sikkert på hva det riktige uttrykket er) en film (ikke live) over nettet. Det skal helst streames/broadcastes slik at det fungerer som en vanlig tv-kanal. Dette får å regulere når "sendingene" starter og når folk kan se disse. Dette er ikke noe problem med f.eks youtube eller ustream men har har noen krav. Løsningen må være passordbeskyttet og må fungere uten å åpne noen porter i brannmuren eller trikse med brannmuren på noen andre måter. Dette grunnet sikkerhetsårsaker (samt at det vil være vanskelig å gjøre dette på alle nettene som streamen skal sees fra) Jeg har prøvd med ustream men brannmuren likte den ikke. Youtube er også en mulighet men da er det vel ikke mulig å passordbeskytte (eneste måten å gjøre ting privat er vel å endre på privacy-innstillingen å sende linken til folk). Vet at passordbeskyttelse er mulig på Vimeo men da vil det ikke fungere som en TV-kanal slik at jeg ikke får "live"-følelsen. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
bRITT LillebQ Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 xSplit og Open Broadcaster er to gode program Er ikke 100% sikker på om Open Broadcaster er passordbeskyttet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå