Gå til innhold

Er dette virkelig slik man skal bli behandlet av politiet?

Anbefalte innlegg

Du har sjansen til å sloss, men du velger å ikke ta den sjansen. Da går du bort fra kampen. "Går bort".

Oppklarer du en misforståelser, eller får noen til å tenke som om, dermed unngår du noe, da har du igjen "Gått om dette", som igjen kan brukes under "gikk bort fra situasjonen". Du kan sikkert finne andre penere settinger for å beskrive handlingen om du vil.

Så du anklager meg for å yppe ofte til bråk, også kommer du her nå og sier at jeg "gikk glipp av noe" ved å ikke gå til kamp? Når jeg sier "går bort" så mener jeg akkurat hva de to ordene betyr. Altså gå vekk fra situasjonen, og der har jeg blitt stående mens aggressoren har blitt tvunget av gårde pga gruppepress av folk som har vært enige med mine uttalelser og ikke hans. Eller at han valgte å gå bort pga slaget hans ikke har utgjort noen forskjell på min "redsell" ettersom jeg har stått like støtt etter slaget og ikke vist noen form for respekt for folk som må ty til disse metodene.

Endret av oophus_3do
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du virker rett ut som en pingle, mulig derfor du trekker kniv mot et annet menneske og griner om en kort tur på glattcella ? synes synd på folk som tyr til våpen & vold er dere som fortjener mest sitte på kjipe glattceller..

De fleste moderne glattceller har kamera overvåking, samt i Oslo noen steder har de fengselsbetjenter som passer på de innsatte, ikke politi noe som er bra..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...