Frekvens Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Hallo! Har lenge hatt dette problemet, og det er noe spesielt. Dagen etter jeg har spist favorittchipsen min (Mexican Fiesta fra Kims) får jeg en utrolig sår hals dagen etterpå. Det å snakke gjør veldig vondt, og hele kjeften "bak" tunga blir sår. Halsdrops lindrer det ikke. Er det en allergisk reaksjon eller noe slik? Får ikke sår hals av f.eks jalapeños, hvis det går på at chipsen er "sterk" e.l. Endret 18. mai 2013 av Frekvens Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Det kan godt være det. Prøv å måle pulsen din når du er rolig og tygg en chips og ha den litt under tunga. Hvis pulsen din går mye opp så har du en reaksjon som tilsier at du burde la være å spise slike chips. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Kanskje du får sure oppstøt når du sover etter å ha spist det. Du burde uansett lete etter en ny favoritt Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Kanskje du får sure oppstøt når du sover etter å ha spist det. Du burde uansett lete etter en ny favoritt Får ikke sure oppstøt. La f.eks merke til det med en gang igår, at halsen ble sår. Tips til ny "favoritt" chips? Vil helst ha lik "konsistens" som Mexican Fiesta Lenke til kommentar
kokebok Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Superchips fra måårud er rimelige ålreite på både konsistens og smak. Sprøe, knusprige og velsmakende Hvis du absolutt må ha tacotortilas har de first price med ostepulver. Stor pose og den smaker rimelig ålreit, bedre enn maaruds i hvert fall. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Superchips skuffa meg på smaken, og det er ikke tacotortillas jeg er ute etter. Bare slik sprø chips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå