slowmoris Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Hei, i en periode nå så har jeg måttet dra ut psu ledningen får at datamaskinene min skal starte? hva kommer det av? Nå har jeg foresten kjøpt meg nytt og den starter helt fint. Noen ideer? Et hovedkort skal jo ikke være sånt? Hovedkortet er 2 år gammelt. http://www.asus.com/Motherboards/P8P67/ Kjører. win7 H-p 64 bit de 8 første mnd var den ikke sånn btw. etter det så har den vært det siden. Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Noen som skjønner hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Lagre en ny valid cmos settings i hovedkortet ditt. Gå inn i cmos setup "trykk del" ved oppstart og gjør "load optimized defaults" etterfulgt av F10 (save + exit) Har hatt noen sånne feil grunnet utilstrekkelig lagret cmos setting. Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 skal prøve. dro ut bios batteriet btw. det funka ikke. men skal prøve det du skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå