Gå til innhold

Epic kamp i Sins of the solar empire

Anbefalte innlegg

Jeg spiller en 3 vs 3 kamp, jeg har min hjembase ganske beskyttet fra resten av galaksen, Jeg har min hoved flåte i et annet sol system, Den har masse capital ships, flere mindre cruisers og frigates, og min titan jeg tar over fiendens planeters osv. koser meg.

Så fra ingen steder kommer en fientlig titan, med 2 capital ships og flere andre små skip, ved min hjem planet, Jeg har nesten ikke noe beskyttelse der, en hangar, og noen gauss cannons, Jeg har min sekundær flåte noen planeter unna, så begynner å sende den hjemover, men det vi ta tid, så jeg begynner å masse produsere billige små skip bare for å holde fienden opptatt, til slutt kommer sekundær flåten min, den består av noen få små skip og 2 kol battleships, de fyrer løs på fienden. Og jeg fortsetter å bygge skip og mate dem inn i kampen, Jeg får sprengt begge capital shipene, men titan skipet lever i beste velgående, jeg gjør rett og slett ikke nok skade for å ødlegge det, jeg kan holde det opptatt men ikke ødlegge det. jeg begynner å miste mine kol battle ships. og må lager flere men de er rå dyre.

Det er opplagt at jeg ikke kan holde ut i det evige, så jeg må hente min hovedflåte.

MEN den er på andre siden av galaksen, i et helt annet sol system. Så det vil ta tid. Så jeg forsetter å mate skip jeg lager inn i kampen, Den slemme titan skipet går opp i level og har nå over 12 000 hull og 7000 shields.

Akurrat når mitt siste kol battleship eksploderer(dette var 4 jeg har laget bare for denne ene kampen) kommer hovedflåten min Jeg utsletter de andre skipnene rundt titan men den prøver å flykte, den jumper til neste planet, men ikke faen om jeg skal la den leve, så jeg følger etter den, og der omringer jeg den og flyrer løs, 5 capital ships og en titan, pluss flere dusin fighters angriper. Til slutt dør den, denne ene kampen fra fienden dukket opp rundt min planet til jeg fikk sprengt det fiendlige titan, tok 50 minutter.

Dette var jævelen som lagde så mye problemer for meg

2013-05-17_00001_zps7a6ca244.jpg

2013-05-17_00002_zpsc40cd48b.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...