im_a_noob Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) "Beste" spillmus i prisklassene: 300-500 kr 600-900 kr 1000 kr og høyere Skriv deres favoritter Endret 18. mai 2013 av im_a_noob Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 You kiddin' me? En mus er ikke bare pris, det er størrelse, grep, antall knapper, funksjonalitet, kvalitet, sensor, utseende og LEDs (for noen er visst det også viktig ) - og ennå så har jeg vel glemt av noe! Så eksakt hva er du ute etter? Budsjett? Hva slags spill? Men what the hell, Razer Deathadder og Steelseries Sensei er gode valg (det finnes forøvrig ørten liknende tråder om random mus). Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Som nevnt over, så handler det ikke bare om pris. Hvilken type mus har du hatt før? Er du fornøyd med den? For eksempel så er Razer Naga forskjellige i form i forhold til Razer Deathadder. Og når først både Deathadder og Naga er nevnt, så har det litt med hvilke spill du spiller også. Dersom du spiller mye MMORPG spill så vil Naga være god pga. funksjonaliteten (alle knappene den har). Alt i alt vil jeg si at form er noe av det viktigste, og ikke minst kvalitet. Jeg personlig liker ikke Naga pga. den litt for runde formen og bruker selv Deathadder. Lenke til kommentar
im_a_noob Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Det jeg mente var deres favoritter i disse prisklassene. (Kun for å se hva dere liker ) Lenke til kommentar
ASPnZNIPP Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Logitech G500! super, men også billig mus! (ca 300,-) Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Brukte en Oscar-mus (150kr) fra Clas Ohlson i flere år og var storfornøyd, inntil jeg ville ha trådløst og gikk for Razer Mamba. Strålende mus begge to Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Razer DeathAdder all the way IMO. Rimelig og eksepsjonelt bra til gaming. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Steelsereis Sensei Raw er et bra valg, har den selv, og er utrolig fornøyd. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 G400/MX518 all the way. 219kr og gratis frakt på CDON.NO. Ellers liker jeg G9 veldig godt, men prisen kan ikke forsvares. Razer Naga var også grei å bruke i min wow-periode. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Razer Spectre 2, kjøpte den for 199,- på komplett, var tilbud så den koster kanskje litt mer nå Logitech G5 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hvis du har store hender sånn som meg så er Mionix Naos best. 1 Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Bruker, som tidl. nevnt, Razer Deathadder. Er forøvrig veldig fornøyd med den, men det er alikevel et par småting jeg ikke er like fornøyd med. - Man bruker Razer Synapse, som er et software fra Razer som er nødvending for å kunne stille inn DPS, eventuelle makroer, bytte på knapper, mouse acceleration osv. Programmet i seg selv er greit, men er ofte tregt og kan krasje, noe som er veldig irriterende da DPSen øker (til standard som jeg tror er 3500, og da øker hastigheten på musen). Krasjer sjelden når jeg spiller, men de gangene det skjer er det irriterende da jeg MÅ ha akkurat en spesiell sensitivity og DPS. Programmet er til tider litt tregt å starte opp, dersom det kræsjer eller booter opp. - Er veldig "fragile". Merker til tider at høyre museknapp svikter og må trykk skikkelig hardt ned på den for at den skal fungere skikkelig igjen. - Ledningen er stiv og delvis krøllete. Kan vel være litt min feil òg, men den er veldig stiv og er plasser der den er bøyd. Dog skaper ikke dette noen problemer. Synes forøvrig musen er veldig bra og er klart den beste jeg har brukt. Ingenting å si på responstid eller noe annet når det kommer til specs. Problemene jeg har hatt er forøvrig ganske små og sjelden at de inntreffer (krasj i software og problemet med høyre museknapp). Endret 20. mai 2013 av HawkeyeFtw Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Under 300 da? CM Storm Xornet, ca. 150kr. Lett, perfekt for medium/små hender med claw grip, solid byggkvalitet, vanvittig mye valuta for pengene. Storebroren Spawn koster ca. 250-300, samme layout og form, men høyere DPI og programvare følger med. Endret 20. mai 2013 av Torpedo_Peter Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) passer helt perfekt i hånda: ace edge 3200 pris var fell ca. 350 kr tror jeg Endret 20. mai 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Jeg har brukt en Logitech G3 i mange år nå, var vel ca 400 kr kanskje da den fortsatt var i salg. Storfornøyd med den. (Symmetrisk, ikke ergonomisk mus) Endret 21. mai 2013 av Benjamin Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 G400/MX518 all the way. 219kr og gratis frakt på CDON.NO. Ellers liker jeg G9 veldig godt, men prisen kan ikke forsvares. Razer Naga var også grei å bruke i min wow-periode. +1 Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Trust GXT 31 - 299.- Bedre enn jeg trodde den skulle ver Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg har R.A.T 7. Har hatt den i 1 år nå er fornøyd men merker at den begynner å lagge litt. er derfor på jakt etter ny mus. Men ja R.A.T 7 er absolutt verdt å anbefale. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Storfornøyd med min Razer Taipan, koster vel rundt 500-600kr nå. Jeg må ha ambidexterous mus (passer for begge hender), og det finnes vel ikke så mange andre å velge mellom som har tommelknapper på høyre side. Før denne brukte jeg en Razer Diamondback i 8 år, som desverre ble slitt ut. Endret 21. mai 2013 av chairgame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå