Bjerknez Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Jeg har lagt ut en båt for salg på finn.no, men mener at det var en funksjon før som gjorde at man kunne skrive ut en "salgsplakat" av annonsen som man kunne henge opp på stolper etc. Finnes det en slik funksjon fortsatt? Jeg vet jeg kan skrive ut annonsen på vanlig måte, men da kommer ikke alt med samt at finn.no logoen er borte. telefonnummer vises heller ikke. Mulig det er bare meg som ikke finner den.. ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Det muligheten har jeg faktisk aldri sett før, men har heller ikke hatt behov for plakater/flyers. Hva med og klippe/lime inn i et world-dokument, eventuell en printscreen ? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Har sett mange mindre bilforhandlere har disse i vinduet etc. slik at de somser annonsen kan besøke finn.no for å få mer utfyllende beskrivelse samt se fler bilder etc. Jeg har skrevet ut en slik "plakat" tidligere hvor pris og et stort hovedbilde samt nøkkelinnformasjon sto oppgitt. I tillegg til telefonnr. samt adresse etc. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Kan det være en "kjøpe tjeneste" som bedrifter har tilgang til ? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Litt usikker, men er vertfall ganske sikker på at dette var noe ALLE hadde tilgang til for ett par år siden... Lenke til kommentar
Konkurransekjøreren Steen Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Det fungerer på mine annonser på torget. Gå inn på "mine annonser", klikk på annonsen og skriv ut plakat. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Kan du forklare litt mer? Logger du deg inn først for så og gå inn på egen annonse? Står det "Skriv ut plakat"? Finner ikke denne jeg vertfall... Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Logg inn, gå på mine annonser, gå inn på annonsen, stor blå knapp midt (nederst på siden) på står det skriv ut plakat Endret 19. mai 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Finner ikke denne knappen jeg altså... Kan du ta en screenshot tror du? Lenke til kommentar
Konkurransekjøreren Steen Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Slik ser det ut på en av mine annonser. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Slik ser dteut hos meg også, men jeg har ikke den knappen som det står "Skriv ut plakat" på... Merkelig... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Har noen funnet ut hvordan man gjør dette? Man kan printe ut hvis man velger "gå til gamle Finn" men denne fases jo ut nå. De tenker vel at alle har iphoner og ipader nå for tiden så papirark er avleggs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå