Kazuo Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Ja, det kan være - men han har altså gått rundt og vært vår "Onkel Politi" i 41 år, og ikke sagt eller gjort noe mer seriøst med saken enn å holde kjeft. Litt dårlig holdning, synes nå jeg Synes det virker som en typisk politibetjent tør ikke åpne kjeften sin om annet en mer lønn.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Synes det virker som en typisk politibetjent tør ikke åpne kjeften sin om annet en mer lønn.. Når han sikrer seg på denne måten (rett før pensjon), og så "sladrer", minner det mer om en personlig agenda - men for all del, vi skal ikke dømme så klart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Selv om han måtte ha en personlig agenda gjør ikke det problemstillingen noe mindre. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Litt ambivalent her forøvrig. Hvis det er snakk om tullelover som narkotika, poker og lignende så er det bra at vi har en uavhengig losje som kan overstyre det patetiske rettssystemet, men hvis det er snakk om voldssaker er dette seriøst og burde taes på alvor. Endret 18. mai 2013 av PSV Lenke til kommentar
Holoskeptiker Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Når han sikrer seg på denne måten (rett før pensjon), og så "sladrer", minner det mer om en personlig agenda - men for all del, vi skal ikke dømme så klart Er vel fordi at han vet at problemet går dypere enn som så og at han ville beholde jobben. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Litt ambivalent her forøvrig. Hvis det er snakk om tullelover som narkotika, poker og lignende så er det bra at vi har en uavhengig losje som kan overstyre det patetiske rettssystemet, men hvis det er snakk om voldssaker er dette seriøst og burde taes på alvor. Høyesterett er vel også kaldt den høyeste urett. Jeg tror narkotika og ulike former for vold mange ganger henger ganske bra sammen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Er vel fordi at han vet at problemet går dypere enn som så og at han ville beholde jobben. Han har vært i en spesiell rolle hvor han liksom skal passe på at reglene følges, og når man stilltiende godtar at andre bryter de samme reglene, for å unngå personlig ubehag, så trekker det ned for min del - men jeg vil ikke bruke det mot mennesket, bare rollefiguren "politimann" Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Høyesterett er vel også kaldt den høyeste urett. Jeg tror narkotika og ulike former for vold mange ganger henger ganske bra sammen Alkohol og ulike former for vold henger mye oftere sammen. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Alkohol og ulike former for vold henger mye oftere sammen. Enig i det. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 http://www.dagbladet.no/2013/05/19/nyheter/frimureri/politi/kameraderi/27238073/ Arne Johannesen i en reaksjon på utspillet til Roy Riksvold. Lenke til kommentar
kilogramm Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Både i rettsvesenet og i behandling av politiske saker, trekkes habilitetsspørsmål frem bare noen har barna sine i samme barnehage, at de gikk på samme skole, eller at de har felles venner eller bekjente. Men at mange i maktposisjon, er medlemmer i hemmelige organisasjoner slik som frimurerne eller det norske selskap; nei DET gidder ikke avisene å skrive om! Habilitetsproblem eller ikke, det faktum at vi ikke har en åpen dialog om eksistensen og rollene til disse gutteklubbene, er etter mitt syn grunn god nok til at befolkningen burde fremme et kollektivt mistillitsforslag mot norske media. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå