Dr.X Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Egen kategori, takk ! Har bare vært for slapp for å foreslå det før Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg avventer litt med dette, siden vi snart skal bytte forum. Og da forstår jeg det slik at vi kan ha flere underkategorier. Nå har vi veldig mange kategorier, så dersom jeg legger til flere kategorier blir det nok bare rot. Hvis det nye forumet har denne muligheten vil jeg gjøre noe slikt: kjøling |-vannkjøling |- luftkjøling |- ekstremkjøling '- diverse Høres det ut som en grei oppdeling? Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg avventer litt med dette, siden vi snart skal bytte forum. Og da forstår jeg det slik at vi kan ha flere underkategorier. Nå har vi veldig mange kategorier, så dersom jeg legger til flere kategorier blir det nok bare rot. Hvis det nye forumet har denne muligheten vil jeg gjøre noe slikt: kjøling |-vannkjøling |- luftkjøling |- ekstremkjøling '- diverse Høres det ut som en grei oppdeling? Høres bra ut det. Når har dere planer om å bytte forum? Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvor ble det av casemods delen? :x Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Her: http://forum.overklokking.no/viewforum.php?f=15 Hvis du sikter til mitt innlegg over her, var det bare et eksempel. *duh* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvor ble det av casemods delen? :x casemods har vel ikke noe med kjøling å gjøre, har det vel? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Nå er vel forumet endret er det ikke ? Hadde vært fett med en løsning som yummy presanterer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå