Fjaslokt Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har vært med en stund og har sett tydelig foranndring på dette forumet, synes det er på tide å lage en egen kategori for Extremkjøling, siden vannkjøling nå nesten er allemannseie. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har vært med en stund og har sett tydelig foranndring på dette forumet, synes det er på tide å lage en egen kategori for Extremkjøling, siden vannkjøling nå nesten er allemannseie. Må si meg rimelig lei av "Hvor mye kan jeg overklokke med Waterchill!?!?!?" osv. Nå er det vel strengt tatt "Hvor mye kan jeg overklokke min P4 / AMD" det går mest i, er det ikke? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 You get the point Lenke til kommentar
moesen Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Du kan for eksempel tenke over hva som er absolutt best kjøling, til en cpu, og/eller pc. Er det vann? Nei, blir for tungvint på LAN.. Hmm.. Er det en kraftig vifte som bråker som f***? hm Kanskje for mye bråk. Er vann bedre da? Hehe Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 You get the point Nei, egentlig ikke. Jeg kan ikke se at det er en plagsom overvekt av innlegg der personer lurer på overklokkingsegenskapene til nyinnkjøpt vannkjøling. :-) Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Du kan for eksempel tenke over hva som er absolutt best kjøling, til en cpu, og/eller pc. Er det vann? Nei, blir for tungvint på LAN.. Hmm.. Er det en kraftig vifte som bråker som f***? hm Kanskje for mye bråk. Er vann bedre da? Hehe Nå ser jeg ikke helt poenget ditt, men hvorfor skal vann være tungvint på LAN? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Kom litt feil ut , er overhodet ikke det at jeg har noe imot undrende sjeler, mener bare at det er på tide med en ny kategori siden Ekstremkjøling også er en voksende industri. Vet av flere her med eksotiske systemer og synes det hadde vært fint med en kategori der vi får utfolde oss (ikke at vi ikke får det nå), hinter vel litt til xtremesystems.org her. For all del, don`t get me wrong. Enklere å finne fram blir det også, for de som er interrisert i eksotisk kjøling å ikke vil lese om andre ting. Skjønner hva jeg mener ? Bare et forslag. Moesen: Hva har det at vannkjøling skulle være upraktisk på LAN ha med topic å gjøre ? Mvh Karl Sivert Skatland Lenke til kommentar
moesen Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Du kan for eksempel tenke over hva som er absolutt best kjøling, til en cpu, og/eller pc. Er det vann? Nei, blir for tungvint på LAN.. Hmm.. Er det en kraftig vifte som bråker som f***? hm Kanskje for mye bråk. Er vann bedre da? Hehe Nå ser jeg ikke helt poenget ditt, men hvorfor skal vann være tungvint på LAN? Hehe.. Leste ett sted at man måtte vente på at vannet hadde "roet" seg før man kunne bruke pc'n. Vet absolutt ingenting om vannkjøling. Beklager. Kan du ikke ta for deg kjøling som er litt utenfor det norske markedet da? Slik at nordmenn tenker mer nytt, og ettervært får overklokka mer Er sikkert helt på viddene nå men...jaja Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Du kan for eksempel tenke over hva som er absolutt best kjøling, til en cpu, og/eller pc. Er det vann? Nei, blir for tungvint på LAN.. Hmm.. Er det en kraftig vifte som bråker som f***? hm Kanskje for mye bråk. Er vann bedre da? Hehe Nå ser jeg ikke helt poenget ditt, men hvorfor skal vann være tungvint på LAN? Hehe.. Leste ett sted at man måtte vente på at vannet hadde "roet" seg før man kunne bruke pc'n. Vet absolutt ingenting om vannkjøling. Beklager. Kan du ikke ta for deg kjøling som er litt utenfor det norske markedet da? Slik at nordmenn tenker mer nytt, og ettervært får overklokka mer Er sikkert helt på viddene nå men...jaja Er det noen spesiell grunn til at du ønsker at jeg skal ta for meg dette? Dette med at vannet må roe seg har jeg aldri hatt problemer med. Jeg er litt usikker på om du svarte meg.. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 moesen: Altså, det jeg snakker om her er å opprette en egen kategori som omhandler extremkjøling. Et forslag, ikke en guide eller.no , skjønner ? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 moesen: Altså, det jeg snakker om her er å opprette en egen kategori som omhandler extremkjøling. Et forslag, ikke en guide eller.no , skjønner ? Ikke at jeg har noe imot forslaget, men jeg synes faktisk at "ekstremkjøling" begynner å bli allemannseie nå. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 moesen: Altså, det jeg snakker om her er å opprette en egen kategori som omhandler extremkjøling. Et forslag, ikke en guide eller.no , skjønner ? Ikke at jeg har noe imot forslaget, men jeg synes faktisk at "ekstremkjøling" begynner å bli allemannseie nå. Da må du definere ekstremkjøling for meg. For meg er ikke vannkjøling ekstremkjøling. Tenker på mer eksotiske kjøleløsninger, sist jeg så var ikke det allemannseie, men mulig jeg tar feil:D Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 moesen: Altså, det jeg snakker om her er å opprette en egen kategori som omhandler extremkjøling. Et forslag, ikke en guide eller.no , skjønner ? Ikke at jeg har noe imot forslaget, men jeg synes faktisk at "ekstremkjøling" begynner å bli allemannseie nå. Da må du definere ekstremkjøling for meg. For meg er ikke vannkjøling ekstremkjøling. Tenker på mer eksotiske kjøleløsninger, sist jeg så var ikke de allemannseie, men mulig jeg tar feil:D Vannkjøling er heller ikke ekstremkjøling i mine øyne. Jeg sikter mest til VapoChill. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 skjønner, men synes også det er greit å skille på vannkjøling og mer avanserte løsninger som prommy og vapo. Forskjellen er ganske stor. Men for all del, er ikke sikkert behovet er stort nok. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 moesen: Altså, det jeg snakker om her er å opprette en egen kategori som omhandler extremkjøling. Et forslag, ikke en guide eller.no , skjønner ? Roger that! Yes, sir! Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Bra soldat, Tre av! Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 ... en egen kategori for Extremkjøling, ...Du menar någonting i stil med det här? /Olle Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Ca no sånnt ja ;D Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 stiller meg bak Fjaslokt på denna . er gøy med extremkjøling ikks? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 stiller meg bak Fjaslokt på denna . er gøy med extremkjøling ikks? sier meg enig med dere, burde ha en egen kategori for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå