frustrert gamer Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Hei. jeg skal kjøpe meg en ny telefon. enten Samsung Ativ S eller en Nokia Lumia 920. jeg har vært borti iphone og android i en stund nå så jeg ønsker å bli bedre kjent med windows phone. men her kommer problemet mitt. Samsung Ativ S: støtter ikke 4g Gorilla Glass 2 taletid Inntil 1080 minutter beredskapstid Inntil 250 timer Støtter minnekort bare 16 gb innebygd minne ikke Kompatibel med Windows 7 Nokia Lumia 920 støtter 4g Gorilla Glass 1 taletid Inntil 1020 minutter beredskapstid Inntil 400 timer støtter ikke minnekort 32gb innebygd minne kompartibel med windows 7 ja det var det jeg listet opp kom ikke på noe mere. men håper dere kan hjelpe meg til å velge den beste Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Jeg vet ikke hvor du har det fra at Ativ S ikke er kompatibel med Windows 7, men det gir ingen mening, da den ble lansert før Windows 8 i det hele tatt var kommet ut. Ativ S støtter Windows 7. Selv tror jeg nok jeg ville valgt Ativ S, da den er koster så godt som halvparten, og det til tross for at det eneste som går i Nokias favør av det du har listet opp, er minnet, som du kan legge til 64GB av uten å være i nærheten av å komme opp i Lumiaens pris, og 4G. Specswise er det jo stort sett samme mobil,utenom 4G. Da er spørsmålet om du klarer å nøye deg med opp til 42 mbps, eller om du må ha 4G. Dersom svaret på det siste er at du ikke må ha 4G, ville jeg valgt Ativ S hands down. Endret 18. mai 2013 av Leifen18 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hvis du har noe annet enn Telenor, er det ingen vits å gå for 4G på telefonen i alle fall, ettersom det er bare de som har 4G-støtte på mobiltelefoner foreløpig. Dvs, du får nok 4G på NetCom også, men da mister du samtidig samtalemuligheten... Tror at Lumia 920 har stort sett gjort det best i tester kontra Ativ S, men jeg personlig har problemer med å se at Lumia skulle være så mye bedre. Veier ett tonn gjør den også... Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Ativ S, uten tvil! Hadde jeg valgt den istedet for 920 når jeg hadde valget mellom disse to hadde jeg nok fortsatt vært WP8 eier i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå