Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott landskapsbilete av nydeleg natur. Likar komposisjonen godt.

Fine fargar og god skarpheit.

Magnar

Tusen takk Magnar.:) Helt fremmed landskap for meg. Ble betatt av det store :)

Ja nydelig landskap liker farger og former i bildet!!

Hilsen Tove

Tusen takk Tove :) Hyggelig at du liker det :) Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar

Flotte landskap du fanger. Brunt der oppe også ser jeg. Da jeg var der var det irrgrønnt. Jeg får nok ta en tur ut mot havet - en gang.

Takk Harald :) Ja du må ta deg en tur! Det var mer eller mindre overskyet, og litt yr, og ørlite sol. Lyset skiftet hele tiden. Det var lyset som fanget meg på bildet her, men var ørlite sent ute :) Det var vått og rått hele veien. Selv med slagstøvler klarte jeg å synke ned i gjørma og ble våt på bena. Men alt var fantastisk allikevel. Forresten en fin tid å reise dit på, ingen vonde lukter;) Trengte ikke neseklypa vi ble anbefalt å ta med ;) , Og vi så både Havsule, Toppskarv og Lundefugler. Lundefuglen kom inn ved femtiden om kvelden, og da satt vi klare etter en hel dag på fjellet. Var bare et par meter unna oss. Senere nede i fjæra så vi Tjelden spankulerte, samt noen andre fugler. På Runde miljøsenter har de utstilling med alle øyas fugler utstoppet. Alke, Lomvi, Havørn. Finnes sikkert mange andre fine plasser også - men det er ikke bortkastet å ta en tur til Runde igjen ;)

Flott landskap du her formidler.Gode farger i en god komp;)

Tusen takk Jan Erik :) Et sted å anbefale om du ikke har vært der :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...