Gå til innhold

Ny bærbar rundt 7-8000

Anbefalte innlegg

Ser etter en ny bærbar pc, til allround bruk. Pcen er til en mannlig student i 20 årene, og vil bli brukt til studier, men også til noe gaming innimellom. Er ikke helt sikker på prisklasse, vil gjerne legge meg på et nivå der jeg får mye for pengene, og ser for meg at 7-8000 er et greit nivå. Trenger ikke gå mye høyere enn det.

Er heller ikke krise om jeg må vente noen mnd med å bestille, om det svarer seg i forhold til nye ting som kommer som vil presse prisen ned på nåverende pcer.

Bare spør om dere lurer på noe.

På forhånd, takk for hjelpen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser etter en ny bærbar pc, til allround bruk. Pcen er til en mannlig student i 20 årene, og vil bli brukt til studier, men også til noe gaming innimellom. Er ikke helt sikker på prisklasse, vil gjerne legge meg på et nivå der jeg får mye for pengene, og ser for meg at 7-8000 er et greit nivå. Trenger ikke gå mye høyere enn det.

Er heller ikke krise om jeg må vente noen mnd med å bestille, om det svarer seg i forhold til nye ting som kommer som vil presse prisen ned på nåverende pcer.

Bare spør om dere lurer på noe.

På forhånd, takk for hjelpen. :)

http://www.multicom....00561/p10620636

Vet ikke helt hvordan spill du spiller eller hvor stor skjerm du vil ha, men denne pcen burde funke greit. Her får du i tilleg mye maskin for pengene. Husk at maskinen kommer uten operativsystem, så det kommer i tilleg

Edit: Det kan også være lurt å vente med å kjøpe pc dersom det ikke haster. Intel slipper ny prossesor og Nvidia slipper den ny 700 serien skjermkort. Så i løpet sommeren kommer det nokk mange nye bærbare modeller ut på markede.

Endret av sunnySR
Lenke til kommentar

Ja har skjønt at det er nye ting som kommer, og at det gjerne vil svare seg med å vente. Hvis jeg er heldig kommer det også noen gode tilbud på studentpcer til høsten, så kanskje jeg kan gjøre et lite kupp om jeg velger å vere litt tolmodig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...