Ovidia2 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 White Bride Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Flott av den kvite brura! God komposisjon med hovedmotivet fint plassert i det gylne snitt. Bra med dei kvite skumtoppane i elva som komplementerer den kvite kjolen og blomsteroppsatsen. Eit annarleis og flott bilete . Magnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Hjertelig takk for fin tilbakemelding fra deg Magnar!! MVH Tove Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Ikke negativt ment,men føler vel modell her forsvinner litt i bildet.Hva med å plassert modell der du står,og deg selv der modell står?...uten å vite hvordan bakgrunnen er bak deg;) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Hei Jan Erik ja dette har jeg også gjort men akkurat her valgte jeg at bruden bare skulle være en del av landskapet i ett med naturen liksom .. så jeg har mange andre bilder av henne i nærmere utsnitt også. dette er også bare en fotoshoot med modell...kan legge ut et annet så ser du mer fra samme shooten. mvh Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg