kurant Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 jeg har nettopp installert en ny wd raptor disk, men får kun til å formatere denne som fat32, NTFS gir feilmelding. hva kan dette komme av? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hva slags feilemlding er det du får? Litt mer i detalj ville hjulpet............ Lenke til kommentar
kurant Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 det står: "the format did not complete sucessfully" jeg har siden jeg skrev forrige post prøvd flere andre muligheter, jeg har formatert den til FAT32, og prøvd å konvertere via verktøyet convert som følger med windows xp, dette gir følgende feilmelding: "Cannot create the elementary file system structures" jeg har prøvd partition magic, og etter å ha sjekket opp en feilkode på nett, får jeg vite dette: "A file record's first attribute begins after the end of the attribute. Error 1513 can occur in Windows 2000/XP because of a new file record format (called the "i-node" format) that has been added to Windows 2000/XP. When PowerQuest products detect this new format, they interpret it as an Error 1513. " forslaget til løsning av dette er å oppgradere til versjon 8.02, dette gjorde jeg, og gjett hva, fortsatt samme feilmelding. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Prøv å konvertere til NTFS i PartitionMagic... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Har du prøvd WD diagnose verktøy? http://support.wdc.com/download/index.asp Lenke til kommentar
kurant Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 alderon, hårek, takk for forslag, men jeg har prøvd begge deler, det virker som om disken er allergisk mot ntfs og unngår det på alle mulige måter. wd sitt diagnoseverktøy rapporterer at disken er i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå