Gå til innhold

Hvilke(t) spill ser du mest frem til, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Advarsel: alle spillene er listet etter prioritet

BEYOND TWO SOULS:

Cinematic, seriøst, voksent og uhyggelig, valg-og-konsekvenser og fordi jeg likte Heavy Rain

RAINBOW SIX PATRIOTS:

Endelig et skytespill med valg-og-konsekvenser som i rollespill. Dette vil få meg til å føle

som en kommandør, og det vil gi meg som spiller ekstra mengde eplekjekkhet og moro.

SOUTH PARK THE STICK OF TRUTH:

Jeg slepper faen meg å forklare!

RESIDENT EVIL REVELATIONS:

De sier de skal gå tilbake til den atmosfære-fokuserte veien som RE var i sin yngre tid.

THE LAST OF US:

Jeg SÅ fram til dette men nå bare gleder jeg meg litt. Jeg forvener da såfall, jeg forventer

skummel stemning, actionsekvenser og valg-og-konsekvenser

Lenke til kommentar

The Last of Us (Juni)

Naughty Dog presser nok siste juicen ut av PS3. Virker også som de har en god story på gang.

GTA V (September)

Stor GTA-fan og minner om de beste i serien, Vice City og San Andreas. Forhåpentligvis dukker det opp en PC-versjon.

The Witness (November)

Spennende indie-spill fra fyren bak Braid.

Watch Dogs (November)

Elsker premisset og settingen. Kan være det nye store innen sandbox-sjangeren. Er dog litt småskeptisk om det lever opp til forventningene.

The Last Guardian (2013/2014?)

8 år siden forrige Team Ico-spill og fortsatt ingen konkret dato eller noe. Anser E3 som et siste håp.

Metal Gear Solid 5 (2014)

Elsker galskapen til Kojima. Blir nok en fin avslutning på denne generasjonen.

Lenke til kommentar

RESIDENT EVIL REVELATIONS:

De sier de skal gå tilbake til den atmosfære-fokuserte veien som RE var i sin yngre tid.

Ikke ha altfor store forventninger her. :p Helt kurant spill, men tilbake til gode gamle dager er det ikke.

Lenke til kommentar

Her er mine favoritter dette året jeg gleder meg mest til:

The Last Of Us:Når det er Naughty Dogs (kjent fra Crash Bandicoot, Jak And Daxter og Uncharted ikke minst) som lager dette spillet, så er det dette spillet jeg gleder meg mest til dette året. Dem siste sniktittene skriver veldig mye som passer meg!

GTA V: Alt det som er blitt skrevet å sagt, kan jeg bare glede meg til GTA V! Om det blir noe i nærheten av San Andreas var så kommer jeg til å hyle av glede!

Beyond Two Souls: Etter fantastiske Indigo Prophecy og Heavy Rain, kan jeg ikke gjøre noe annet å glede meg til dette spillet!

Kingdom Hearts HD Remix: Selvom disse spillene finnes fra før av, så gleder meg igjen nok engang med nye eventyr med Sora, Mickey Mouse sammen med Donald & Co.

Legend Of Zelda Wind Waker HD: Selvom jeg allerede har dette spillet på GameCube, kan jeg ikke la være en å glede meg til denne lekkerbisken kommer ut

Final Fantasy X X-2 Remaster: Var helt forelsket i spesielt FFX i sin tid, så jeg gleder meg med episk gjensyn med Tidus og Yuna. Blir helt magisk!

Dark Souls 2: Stor tilhenger av Demon's Souls/Dark Souls, så dette er et blir nok et bra spill som vanlig

Gran Turismo 6: Etter noe helt greit i GT5, så har jeg kansje funnet ut at GT6 blir bedre en GT5, så det er nok å komme på denne lista her

Outsiders:

Mario And Luigi Dream Team

Yoshi's Yarn :p

Killzone Mercenary

Tearaway

Deadpool

Pikmin 3

Grid 2

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...