kaaasen Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Selv må jeg innrømme at spillet jeg gleder meg aller mest til om dagen er Batman: Origins. Grunnen er at Batman: Arkham Asylum og Batman: Arkham City tok meg med storm, og jeg ble hodestups forelsket i både historien, men også det rent spillmekaniske. Jeg håper de klarer å videreføre dette i Batman: Origins. Grand Theft Auto-serien har jeg spilt helt siden det første kom ut, og jeg har fullført dem alle minimum en gang. Selv om jeg synes serien har tapt seg litt i GTA IV skal jeg ærlig innrømme at jeg er ganske hypet rundt nummer fem i serien. Det neste Mass Effect er jeg også utrolig spent på. Selv om vi vet ytterst lite om både handling, spillsjanger og spilltittel kan jeg ikke unngå å være opprømt over hva som venter oss. Det eneste jeg vet er at jeg SKAL ha spillet med en gang. Intet spillunivers har oppslukt meg på samme måte som Mass Effect har, og jeg har rundet alle tre spillene flere ganger. Jeg er ganske sikker på at jeg vil sette stor pris på beste Mass Effect-spill uavhengig av hvor det fører oss! Endret 19. mai 2013 av kimaasen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 - Watch Dogs - GTA 5 - Armed Assault 3 - Witcher 3 - Batman: Orgins - Last of Us Disse jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Rising Storm. Bra det er noen som husker hvordan skytespill skal være 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Grid 2 Watch Dogs GTA 5 Batman: Orgins Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Vel, har vært mange spill å se frem til i det siste men ofte så har de skuffet så vi for se hvordan det blir. Batman Orgins og GTA 5 samt ArmA ser jeg mest frem til. Rome 2 også forsåvidt men her er jeg redd jeg må vente til modderne får fart i optimaliseringen fordi CA bommer vel helt på AI'ene her også og gir dem Spawn og Penge script for å kompansere for elendig intelligens. Håper de får til multiplayer.. Ang Arma så liker jeg måten de går frem på med 3'eren, slipper spillet i alpha og får dermed tusenvis av testere som kan komme med tilbakemeldinger slik at de kan forbedre spiller før den kommer til Beta! Blizzard gjør jo også det samme med sine spill men det er mer sånn hysj hysj testgruppe og ikke åpen for allmenheten. Slik er det spill skal lages! Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Rayman Legends (det beste platformspillet, vakkert og variert) Pokemon X/Y (endelig et 3D-Pokemon) "X" (oppfølgeren til Xenoblade Chronicle blir garantert bra) Inazuma Eleven 3 (bygge opp sitt eget fotball-lag fra bunnen og erobre verden? Whats not to like?) Mario & Luigi Dream Team Bros (rollespill med Mario og Luigi? Ja takk!) Might & Magic X (endelig! Blir det bra? Hvem vet. Skal jeg ha det uansett? Yes sir!) Banner Saga (har bare testet den gratis Faction-delen, virker som et spill jeg kan like) Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Star Citizen. Rett og slett fordi det er en spirituell oppfølger til Wing Commander med muligheter for flerspiller og svært mange andre forbedringer over originalen. 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 STAR CITIZEN - 2015 Chris Roberts (Wing Commander, Privateer, Freelancer) Buy to play persistent world MMO med både offisielle servere uten mods, og private servere med mods Crowdfunded og digitalt (ingen rasshølutgivere) PC-only med neste generasjons grafikk Skikkelig fysikkmotor i rommet Full støtte for Oculus Rift Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Star Citizen. Rett og slett fordi det er en spirituell oppfølger til Wing Commander med muligheter for flerspiller og svært mange andre forbedringer over originalen. Skal ikke så mye til for å forbedre originalen? 4'eren kom vel på midten av 90 tallet? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Carmageddon: Reincarnation, det er Carmageddon, trenger jeg å si mer? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 1. Gta V 1.1;WatchDogs 2. Saints Row 4 3. DayZ Standalone Lenke til kommentar
furryfury Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) - watch dogs (Hacking + åpen verden, hvem vil ikke ha det?) - Last of us(virker til å være en engasjerende story ) -remember me (ser helt rått ut) -Beyond: two souls ( ser veldig lovende ut på videoer) -batman origins (elsker batman spillene) -zombie playground(kickstarter spill som ser veldig morsomt ut) - Dark souls 2 (første spillet er noe av det beste jeg har spilt, tror ikke det er mange spill nå for tiden som utfordrer en spiller så mye som dark souls spillene) Endret 18. mai 2013 av furryfury Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Beyond: Two Souls Dette er vel spillet jeg gleder meg aller mest til om dagen, jeg er veldig glad i spill som har stor fokus på en bra historie og som formidler historien på en spennende måte. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Rockstar er så dårlige reint teknisk og treige med PC-versjoner at GTA V dessverre ikke er på lista per nå, selv om det burde vært det. Det som derimot er øverst er nok Just Cause 3, det tror jeg blir grisegøy. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Dark Souls II, først og fremst. Ellers er jeg spent på hvilken retning de går med Dragon Age 3, og lurer litt på Watch Dogs og The Last of Us. Håper også på et Virtua Fighter 6 på PC eller PS4. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Veldig spent på Titan fra Blizzard. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Half-Life 3, Fordi begge forgjengerne revolusjonerte FPS sjangern. Noe som vises milevis at vi trenger så sårt, med et marked som ikke rikker seg fra sitt ståsted. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Jeg så frem til GTA V helt til det bare var rykter om at det ikke ble sluppet ut til PC... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 1. Broken Sword: The Serpent's Curse 2. The Walking Dead Sesong 2 3. The Legend of Zelda: A Link to the Past 2 4. The Witcher 3 5. Beyond: Two Souls 6. Watch Dogs 7. The Last of Us 8. Moebius 9. Amnesia: A Machine for Pigs 10. Mario & Luigi: Dream Team "X" (oppfølgeren til Xenoblade Chronicle blir garantert bra) Jeg har veldig lyst til å ha med X på listen, men er fremdeles for usikker. Xenoblade er et av mine favorittspill, men traileren vi så fra X hintet om co-op/multiplayer. Viser det seg derimot at det blir rent singleplayer, så går det rett inn på listen min. Lenke til kommentar
Genki Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 The Last of Us - Fordi det er Naughty Dog som lager det, og de lager sjelden dårlige spill. Historien som fortelles er engasjerende og du bryr deg om folkene i spillet. Watchdogs - Fordi det ser ut som et interessant konsept, det at du kan styre verden rundt deg ved hjelp av hacking ser veldig kult ut. Og hvem liker ikke open world? inFamous 3 - Fordi det er inFamous...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå