oggeldoddeli Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Har nettopp kjøp meg iphone 5 på apple.com/no. Har aldri handlet der før så da lurer jeg på om hvor lang tid det tar før produktet kommer. Er det noen som har handlet telefon der før og hvor lang tid tok det til dere? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Har nettopp kjøp meg iphone 5 på apple.com/no. Har aldri handlet der før så da lurer jeg på om hvor lang tid det tar før produktet kommer. Er det noen som har handlet telefon der før og hvor lang tid tok det til dere? Tar sikkert noen dager, men why worry? Hvis du har tålmodighet så greier du å vente noen dager. Det kommer også ann på hva slags leverings måte du brukte.... Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Har kjempe dårlig tålmodigehet. Har vært uten mobil i tre måneder nå. Og det var mamma som kjøpte den for meg så jeg følgte ikke akkurat med det mamma gjorde på pcen Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Har kjempe dårlig tålmodigehet. Har vært uten mobil i tre måneder nå. Og det var mamma som kjøpte den for meg så jeg følgte ikke akkurat med det mamma gjorde på pcen Du burde ikke ha iphone.... du er for ung... og bortskjemt. Fysj Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Eeehhh, jeg kjøpte den selv da for mine egne penger. Så hvis du kaller meg bortskjemt så tar du feil. Og hvis du mener jeg er for ung til å ha iphone så er jeg faktisk 15 år Endret 17. mai 2013 av oggeldoddeli Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Eeehhh, jeg kjøpte den selv da for mine egne penger. Så hvis du kaller meg bortskjemt så tar du feil. Og hvis du mener jeg er for ung til å ha iphone så er jeg faktisk 15 år Det tar ikke lange stunden så lenge telefonen er lagervare (noe jeg mener bestemt den er per dags dato). Apple sendte ut min ip5 med DHL og fra utsendelsesbekreftelse fra Nederland til utlevering hos DHL tok det knappe to døgn. Jeg bor også nord for Sinsenkrysset, så leveringstiden kan sies å være god. Forøvrig er mitt inntrykk at Apple stort sett alltid er svært pessimistiske på leveringstiden de oppgir i bestillingen. De har uten unntak alltid levert raskere enn oppgitt i mail (for mitt vedkommende). PS: Ikke noe galt med at du kjøper deg en iphone 5. Alt jeg kan si er gratulerer - det er en knall telefon. Endret 18. mai 2013 av ostenxx Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Du burde ikke ha iphone.... du er for ung... og bortskjemt. Fysj Kom deg til Frogner/ Majorstua i Oslo gå litt rundt når lokale barneskolen stenger, barn med POLO klær,Iphone 5, Ipad i sekken ,lacost sko og sekk til 1000kr er ikke uvanlig.. At en 15åring kjøper seg en iphone er da helt normalt her i Norge og mange andre land.. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Det er vel for det meste kids som bruker iPhone, så 1 Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Det er vel for det meste kids som bruker iPhone, så Jepp, det er fordi de har sunt fornuft! Endret 18. mai 2013 av ostenxx Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Det tar ikke lange stunden så lenge telefonen er lagervare (noe jeg mener bestemt den er per dags dato). Apple sendte ut min ip5 med DHL og fra utsendelsesbekreftelse fra Nederland til utlevering hos DHL tok det knappe to døgn. Jeg bor også nord for Sinsenkrysset, så leveringstiden kan sies å være god. Forøvrig er mitt inntrykk at Apple stort sett alltid er svært pessimistiske på leveringstiden de oppgir i bestillingen. De har uten unntak alltid levert raskere enn oppgitt i mail (for mitt vedkommende). PS: Ikke noe galt med at du kjøper deg en iphone 5. Alt jeg kan si er gratulerer - det er en knall telefon. Jeg bor i tronheim jeg da Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Jeg bor i tronheim jeg da Du har den helt sikkert i løpet av kommende uke. Gjør noe annet mens du venter på den slik at tiden går fortere ... Kjøp en passende case f.eks. Endret 18. mai 2013 av ostenxx Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Du har den helt sikkert i løpet av kommende uke. Gjør noe annet mens du venter på den slik at tiden går fortere ... Kjøp en passende case f.eks. Tenker på å kjøpe meg et deksel snart Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 En ting til, du må ordne deg med ett nano-sim fra operatøren din, om du ikke allerede har gjort dette Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 I dag fikk mamma epost om at varen var sendt. Er det noen som vet hvor den ble sendt fra. Det står at den skal iallefall være i posten 28 mai, men det kan jo ikke ta så lang tid.kan det være at jeg får den i morgen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Tror neppe det tar så lang tid. Tipper du har den i løpet av uken. Bruker å være veldig kjapp leveranse fra Apple, men hus å fiks det sim-kortet ditt. Ellers sitter du med skjegget i postkassa dagen du får telefonen. Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg skal fikse det sim kortet i morgen Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 I dag fikk mamma epost om at varen var sendt. Er det noen som vet hvor den ble sendt fra. Det står at den skal iallefall være i posten 28 mai, men det kan jo ikke ta så lang tid.kan det være at jeg får den i morgen? De sender vel fra Nederland mest sannsynlig. Du har den nok lenge før 28.mai. Og ja, skaff riktig sim - kort. Dette kan fort ta like lang tid å få tilsendt som mobilen (om ikke lengre tid). Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Tror dere at jeg får den før torsdagen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Det er ikke umulig du får den til torsdag , men det er ikke så lett for oss å leke spåkoner heller. Endret 20. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Har jeg sagt at dere skal leke spåkoner, NEI! Jeg spørr dere hvavdere tror. Kankskje noen av dere har handlet de før, fordi at det har aldri jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå