Gå til innhold

Hjelp! Hopper ut av battlefield og 3d mark

Spy_oo

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat satt sammen en ny pc, men når jeg kjøre battlefield hopper den ut til windows etter jeg har spilt i ca 10 min. Det samme skjer i 3dmark03. Noen her som har opplevd det samme? Noen som har en løsningn på problemet?

Her er systemet:

AMD athlon XP 25000 1.83 ghrtz

ddr-dimm 512mb minne

seagate barracude 129gigHD

hercules 3d prophet 9600PRO

asus A7N8X-deluxe MB

En anna ting jeg luerer på er om jeg skal har på fastwrite ON eller OFF på agp instillingene i biosen? Jeg har cat 3.4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde et lignende problem, ikke helt samme type pc men kan jo kanskje hjelpe deg også, meg skjedde det stort sett med alle applikasjoner/spill som benytter seg av DirectX eller OpenGL.

Det som fungerte for meg var (etter å ha prøvd og feilet med det meste) gå inn i bios og "load failsafe values" (eller noe i den duren det heter i allefal), etter det har jeg ikke hatt noe som helst problem.

Lenke til kommentar

jeg hadde for dårlig psu selv, men da hoppet jeg ikke bare ut til windows, maskina slo seg helt av... Men jeg mener jeg har hørt om folk som har hatt samme problem som deg pga dårlig psu (klarer ikke å levere nok strøm til grafikkortet når det kjører 3d-applikasjoner) Nå har ikke jeg noe peiling på chieftec 360W, men hvis du har muligheten til å låne en kraftigere psu til en kompis og prøve, hadde det iallefall ikke kosta deg noe... Vet du hvor mange Ampere psu'en din leverer på 12V? (står som regel på psu...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...