Spy_oo Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg har akkurat satt sammen en ny pc, men når jeg kjøre battlefield hopper den ut til windows etter jeg har spilt i ca 10 min. Det samme skjer i 3dmark03. Noen her som har opplevd det samme? Noen som har en løsningn på problemet? Her er systemet: AMD athlon XP 25000 1.83 ghrtz ddr-dimm 512mb minne seagate barracude 129gigHD hercules 3d prophet 9600PRO asus A7N8X-deluxe MB En anna ting jeg luerer på er om jeg skal har på fastwrite ON eller OFF på agp instillingene i biosen? Jeg har cat 3.4 Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 hva slags minne? PC2100,PC2700,PC3200? kan være problem i seg selv det. eller at du ikke har tilstrekkelig nok med kjøling på cpu, at den rett å slett at den blir for varm. prøv også å oppgradere til Cat 3.6 disse fungerer meget bra =) Lenke til kommentar
Spy_oo Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Har pc 3200 og bra cpu kjøling Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hadde et lignende problem, ikke helt samme type pc men kan jo kanskje hjelpe deg også, meg skjedde det stort sett med alle applikasjoner/spill som benytter seg av DirectX eller OpenGL. Det som fungerte for meg var (etter å ha prøvd og feilet med det meste) gå inn i bios og "load failsafe values" (eller noe i den duren det heter i allefal), etter det har jeg ikke hatt noe som helst problem. Lenke til kommentar
bollefisen Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Med WCPUID kan man sjekke om fastwrite er på/av i windows + masse annet http://cgi2.tky.3web.ne.jp/~nrklv/cgi-bin/...cgi?wcpu31a.exe Lenke til kommentar
zyver Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 hvor og hva er det derre :o "load falesafe values"???? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 AMD athlon XP 25000 1.83 ghrtz WOW! :o En ny prossesor eller...? Lenke til kommentar
catnip Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Helt ute i hovedmenyen ... load optimized settings eller load failsafe setting ... oppgradere bios kan du og gjøre her www.abit.com/tw/ Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 fyren har jo et asus hk, så da bør han jo ikke gå til abit for å oppgradere det Kan det være strømforsyninga di? Hvilken psu har du? Lenke til kommentar
zyver Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Har en Chieftech 360watt.... Hvakan være galt med den da???hopper bare ut til windows, hvor lenge jeg spiller før den gjør det varierer (30s til 30 min!!!) Har hoppa ut når jeg kjørte 3dmark 2001 og... Lenke til kommentar
zyver Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Kan jeg bruke det derre "load falesafe settings" på et asus a7n8x-deluxe???? Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 jeg hadde for dårlig psu selv, men da hoppet jeg ikke bare ut til windows, maskina slo seg helt av... Men jeg mener jeg har hørt om folk som har hatt samme problem som deg pga dårlig psu (klarer ikke å levere nok strøm til grafikkortet når det kjører 3d-applikasjoner) Nå har ikke jeg noe peiling på chieftec 360W, men hvis du har muligheten til å låne en kraftigere psu til en kompis og prøve, hadde det iallefall ikke kosta deg noe... Vet du hvor mange Ampere psu'en din leverer på 12V? (står som regel på psu...) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 oppgrader til Catalyst 3.7 du, se om dette hjelper. Http://www.ati.com Lenke til kommentar
zyver Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Er ikke helt sikker på hva PSU min leverer....men har en kompis som har den samma og den holder!!! Skal reinstallere windows i morra og oppdatere drivere...satser på at det funker da!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå