Gå til innhold

"Sommerfugl"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, takk til begge "jentungene" :)

Til spørsmålet om eventuell mer detaljer i øyet. Dette er et fullutsnitt av originalbildet. På full brennvidde er denne linsen (som de fleste zoom-linser av medium kvalitet) ikke i sin aller beste form hva detaljer og skarphet angår. I tillegg til vanskelige lysforhold (sol skrått bakfra). Dermed fant jeg det ikke mulig å presse mer ut av det grunnlaget som fantes og bildelkvaliteten er nok så bra som den kan være ut fra omstendighetene...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk, takk til begge "jentungene" :)Til spørsmålet om eventuell mer detaljer i øyet. Dette er et fullutsnitt av originalbildet. På full brennvidde er denne linsen (som de fleste zoom-linser av medium kvalitet) ikke i sin aller beste form hva detaljer og skarphet angår. I tillegg til vanskelige lysforhold (sol skrått bakfra). Dermed fant jeg det ikke mulig å presse mer ut av det grunnlaget som fantes og bildelkvaliteten er nok så bra som den kan være ut fra omstendighetene...

Var veldig usikker på om det kunne gjøres noe mer i behandlingen, derfor skrev jeg som jeg gjorde. Alltid usikker når jeg skriver ;) Pupillen i øyet synes jo :), og kanskje har Linerla helt mørke øyne. Bildet er absolutt vakkert !! )) Bakgrunnen er

kjempefin . God informasjon fra deg også :)))

Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...