Kazuo Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Du forstår at det koster samfunnet en pen slant om du skulle kjøre av veien og skade deg selv også? Koster en slant med eller uten lappen, uten lappen mangler man en hel del rettigheter samt skader man andre kan man sitte dårlig i det resten av livet.. Kan gjøre det enda enklere -> Du mangler respekt for loven og konsekvensene du utsetter deg selv for. Regner med at du har en mor/far/noen som er glad i deg, ha litt forbanna respekt ovenfor de. Du er sikkert en fin fyr, men det her må du bare få inn i skallen, er ikke alle som klarer det automatisk. Når man kjører en mc er det ikke alltid like lett å respektere lover, man kjører noe som veier 190kg ikke 1600-2500kg så bare det at mc førere får samme straff for rask kjøring er idioti, skadeomfanget med mc er langt mindre en bil, oftest er det mc fører som dør og bilen sitter igjen med en ripe i lakken. 1 Lenke til kommentar
tohmas911 Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) ... Endret 14. august 2017 av Tiggler Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Liker å lese at du skriver du ikke sto på bakhjulet men senere i tråden innrømmer du det. Farlig forbikjøring gjør du uansett uten lappen. Pluss hvis politiet sier dem er farlige så har de mye mer makt på papiret enn du har som kjørte uten lappen. Tar du dette til retten så hjelpe meg, da får du det vondt i flere år fremover. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Hva er det som hindrer deg i å ta sertifikatet? Lenke til kommentar
tohmas911 Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) ... Endret 14. august 2017 av Tiggler Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Det der er ingen hindring. Bare sinnsyk dårlig unnskyldning! Eneste skikkelige unnskyldningen din her er utsettelsen. At du kjører rundt uten godkjent opplæring er ikke bra. Er det rart vi foreldre er redde for barna våre når vi sender de ut. Btw staten taper 10 mill hvis du dreper deg. Dette er penger JEG har vært med på å bidra med. Så ja jeg bryr meg. Å påstå at du er utlært etter å ha kjørt 2 år ulovlig i trafikken er noe av det mest idiotiske og komiske jeg leste på diskusjon.no i går, og jeg er mye inne på humorsiden. Hvis du er så god som du påstår du er så blir det å koste mindre enn 30k. 3 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hva for et gudsforlatt sted bor man på når det er halvannen time til nærmeste kjøreskole som tilbyr opplæring på MC? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hva for et gudsforlatt sted bor man på når det er halvannen time til nærmeste kjøreskole som tilbyr opplæring på MC? Velkommen til distriktsnorge... 3 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Velkommen til distriktsnorge... Nå er jeg litt kjent med distriktsnorge, og kom egentlig frem til at de stedene jeg kommer på gjerne har både videregående skole og kjøreskole i noenlunde samme område.. Der det ikke er kjøreskoler som tilbyr sånt er det gjerne ikke særlig tett mellom videregående skoler heller.. Og siden trådstarter går på skole antar jeg det er videregående skole eller høyskole. De virkelige småstedene i distriktene er såpass gudsforlatt at man gjerne må flytte for å gå på videregående skole Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Her har vi to videregående skoler i umiddelbar nærhet, to ungdomsskoler og fire barneskuler, men nærmeste kjøreskole er ca en time unna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg har nærmeste videregående 1.5 time fra hjemmet. (pendler 3 timer hver dag) så ts skal faen meg ikke klage. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 .... Hva? Så fordi andre kjører idiot med sine "bmw med 200 hester", så skal nettopp DU få lov til å bruke veiene våre som din private løype? Ofte betyr ikke bøter noe for folk som deg, man må ta kjøreretten for at det skal kjennes. At du bor i utkant - Norge betyr ikke at du skal slippe lettere unna, det betyr at du bør være enda mer forsiktig med hva du foretar deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå