Gå til innhold

[Løst] Ble tatt for kjøring på mc uten førerkort og mer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kjørte uten sertifikat, og du erklærer ikke straffeskyld for uaktsom kjøring? Uten sertifikat var alt du foretok deg på kjøretøyet uaktsomt fra det sekundet du begynte å kjøre. Du vil ha en elendig sak, skulle det bli rettssak.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Sitat

Grunnen for det er at jeg kjører på bakhjul på en lang slette med ingen biler som kommer imot og biler langt bak meg? Fordi jeg kjører roligere enn 80% av de som har lappen her jeg bor iallefall. Såvidt jeg vet så den eneste jeg kan lage konsekvenser for er meg selv. Har du et sertifikat så er du fornuftig i trafikken?

Kan gjerne krangle litt jeg ;)

SÅ du kjørte faktisk på bakhjulet, overrasker meg ikke, og nei, jeg gir meg katten i om du er eneste i fylket ditt på veien når du gjør det, det sier noe om hvordan du tenker hvordan du oppfører deg. Og jeg kan med sikkerhet si at jeg sover bedre hvis jeg vet jeg ikke har kjangs til å møte deg i morgentrafikken. Roligere enn 80% av de der du bor? Herres, ja du høres ut som selve jesus på hjul du.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Sitat

Grunnen for det er at jeg kjører på bakhjul på en lang slette med ingen biler som kommer imot og biler langt bak meg?

Altså, du skjønner rett og slett ikke hva problemet er, og jeg beklager også, for deg, kanskje du har fått smellen nå, i form av politiet, men ærlig talt hvis du allerede har tullet rundt i 2 år uten riktig opplæring er det alt alt for sent, likegyldig av om det har skjedd noe eller ikke. Det er konsekvensene av hva som KAN i verste fall skje som er problemet(!!!)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis du ikke blir bedere enn det vi får intrykk av her, så tror jeg det er like greit at du får indratt mulighetene.

Ting skjer når du minst aner det. Pluttselig kommer det en ut fra siden eller lignende, tåke, glatt etc (eller helt lyst og fint vær for den saks skyld)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan gjøre det enda enklere -> Du mangler respekt for loven og konsekvensene du utsetter deg selv for.

Regner med at du har en mor/far/noen som er glad i deg, ha litt forbanna respekt ovenfor de.

Du er sikkert en fin fyr, men det her må du bare få inn i skallen, er ikke alle som klarer det automatisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...