Dragavon Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Fleiping og vitser må komme naturlig og i en sammenheng. Le av en situasjon/ting akkurat der og da. Å sette i gang og fortelle vitser rett ut av det blå blir bare kleint. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Fleiping og vitser må komme naturlig og i en sammenheng. Le av en situasjon/ting akkurat der og da. Å sette i gang og fortelle vitser rett ut av det blå blir bare kleint. Nei, jeg tenker i begynnelsen spør jeg henne: "Hva skjeer?" Hun svarer sikkert "nei, jeg bare sitter på face" Da sier jeg "Face, ja, haha, har sittet ganske mye på face i det siste, blir jo bare dummere og dummere, fikk 1 i en av de "småprøvene" i matte, hvordan gikk det med deg? " Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Ikke prøv så hardt å være morsom, det bør komme naturlig, ingen ting er mer kleint enn om du prøver hardt å være morsom og så ler hun ikke Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Men jeg kan ikke starte serriøst. Jeg er ganske serriøs til vanlig også. Da tenker hun sikkert: "Ohh , nå skal han sikker si noe serriøst igjen. sikkert spørre om et eller annet" Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Men jeg kan ikke starte serriøst. Jeg er ganske serriøs til vanlig også. Da tenker hun sikkert: "Ohh , nå skal han sikker si noe serriøst igjen. sikkert spørre om et eller annet" Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6 Det kan godt hende, men det kan du ikke gjøre noe med. Det du kan gjøre noe med er deg selv. Fokuser på å være genuin, ikke på hva som er rett og si osv. Det kan sikkert funke på tenåringer, men må i så fall avlæres seinere, om du kommer inn i den tranten. Og forresten, kom deg av Facebook, du merker jo selv hvor kleint det blir. Mann deg opp gutt. Endret 18. mai 2013 av Aiven Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Blir det bra hvis jeg klarer å lage en connection, og hun ler litt. Så kan jeg på en måte gi en klem rett før jeg må stikke tilbake til plassen min. Itillegg kan jeg jo ikke bare sitte ved siden av henne å bare snakke, helt utrørlig, bør jeg på en måte lene armen over skulddrene hennes da? Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6 urørlig* Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Nei, jeg tenker i begynnelsen spør jeg henne: "Hva skjeer?" Hun svarer sikkert "nei, jeg bare sitter på face" Da sier jeg "Face, ja, haha, har sittet ganske mye på face i det siste, blir jo bare dummere og dummere, fikk 1 i en av de "småprøvene" i matte, hvordan gikk det med deg? " Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6 Det der er ikke morsomt i det hele tatt hvis du skriver det på facebook. Selve vitsen betyr lite. Tonefall og kroppsspråk er det viktigste. De to sistnevnte forsvinner så klart når man kommuniserer over facebook. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Det der er ikke morsomt i det hele tatt hvis du skriver det på facebook. Selve vitsen betyr lite. Tonefall og kroppsspråk er det viktigste. De to sistnevnte forsvinner så klart når man kommuniserer over facebook. Nei, var ikke ment over face nei. Hun sier mest sannsynelig at hun er på face(har pcen foran seg) Vi snakker da F2F. Men les siste innlegg. Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Lene meg på henne på en måte, ikke armen rundt henne. Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Å lene deg på henne kan kanskje få henne til å føle seg litt ukomfortabel, i hvert fall hvis dere ikke kjenner hverandre så godt fra før av og det allerede faller naturlig for dere (også på hennes initiativ). Hvis du ikke har noe å snakke om, så kan du tenke litt, så kommer du kanskje på noe. Hvis ikke, så må du ikke sitte ved henne hele tiden. Når det ikke er noe mer å snakke om, sier du for eksempel "kos deg med leksene/facebook/hva enn du driver med" og går og prater med noen andre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Jeg har har allerede planlagt delvis hva vi skal snakke om. Jeg håper dette går bra. Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6 Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Sorry, men jeg som jente ser at det her blir kleint. Har opplevd flere sånne ting, og det er ikke annet enn kleint om det er på det stadiet. Må bare si ifra. Det må bare skje av seg selv. Hvis dere ikke har blitt bedre venner over så lang tid, så skjer det sannsynligvis ikke. Kan skje! Men, jeg vil bare si ifra, ikke for å være slem mot deg altså. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Sorry, men jeg som jente ser at det her blir kleint. Har opplevd flere sånne ting, og det er ikke annet enn kleint om det er på det stadiet. Må bare si ifra. Det må bare skje av seg selv. Hvis dere ikke har blitt bedre venner over så lang tid, så skjer det sannsynligvis ikke. Kan skje! Men, jeg vil bare si ifra, ikke for å være slem mot deg altså. Hva er det som blir kleint? At vi snakker med hverandre? Vi har Jo snakket med hverandre av og til da jeg har spurt om ting. Og en uke tilbake lånte hun meg Penn frivillig når jeg spurte en gutt ved siden av om det samme. Hvordan kan det bli kleint da? Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6 Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Med tanke på alt du har fortalt, og hvordan du har tenkt å snakke med henne. Og når du i det hele tatt må notere ned ting å snakke med henne om, så blir det helt feil. Selv om hun lånte deg en penn, så betyr ikke det noe spesielt. Jeg er jente selv, og merker bare at det her kan bli veldig kleint. Kan godt hende du ikke ser det selv. Gi henne i hvert fall ikke en klem, eller len deg borti henne om det er kleint, og dere har lite å snakke om sammen. Da blir det enda kleinere. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Med tanke på alt du har fortalt, og hvordan du har tenkt å snakke med henne. Og når du i det hele tatt må notere ned ting å snakke med henne om, så blir det helt feil. Selv om hun lånte deg en penn, så betyr ikke det noe spesielt. Jeg er jente selv, og merker bare at det her kan bli veldig kleint. Kan godt hende du ikke ser det selv. Gi henne i hvert fall ikke en klem, eller len deg borti henne om det er kleint, og dere har lite å snakke om sammen. Da blir det enda kleinere. Jeg skal prøve å være avslappet, naturlig, og prøve å snakke som jeg gjør til vanlig. Men hun kommer til å merke forskjell, det vil hun jo. Meste av problemet er jo at vi ikke har noen felles interesser. Det blir vannskelig med interesser når vi er forskjellig kjønn. Kunne foreksempel snakke med en venn om datamaskiner og spill veldig lenge, vi ville liksom alltid ha hatt noe å prate om. Men dette er helt forskjellig tilfelle. Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6 Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Hvis dere ikke har noen felles interesser så er det nok enda vanskeligere å bli god venn med henne. Men lykke til. Fortell gjerne hvordan det går. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Hvis dere ikke har noen felles interesser så er det nok enda vanskeligere å bli god venn med henne. Men lykke til. Fortell gjerne hvordan det går. Men det er jo normalt at man ikke har felles interesser? Det er to forskjellige kjønn, og oftest så har man motstridende interesser. Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6 Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Ja, jeg sier ikke at det ikke går. Jeg sier bare at det er mindre sjanse for at dere skal bli gode venner. Og også med bakgrunn i at dere ikke har blitt (gode) venner etter så lang tid, i tillegg. Endret 18. mai 2013 av member-277163 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Alle har noe felles. Det gjelder bare å finne det. Facebook kan være et hjelpemiddel til å finne ut av det hvis hun liker noen av de samme TV-seriene, filmene, musikkartistene, sportene, politikerne, eller noe helt annet som du også liker. Hvis du synes at det er vanskelig å småprate og holde samtaleflyten, er det viktig at du ikke bare henger deg opp i henne. Tren på å snakke om løst og fast med forksjellige folk du ikke kjenner. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Alle har noe felles. Det gjelder bare å finne det. Facebook kan være et hjelpemiddel til å finne ut av det hvis hun liker noen av de samme TV-seriene, filmene, musikkartistene, sportene, politikerne, eller noe helt annet som du også liker. Hvis du synes at det er vanskelig å småprate og holde samtaleflyten, er det viktig at du ikke bare henger deg opp i henne. Tren på å snakke om løst og fast med forksjellige folk du ikke kjenner. Ganske enig i dette, men som du selv sier bør jeg ikke bare henge meg opp i henne. Tenker å vise henne en morsom video på youtube, og fortelle om en morsom hendelse. Problemet er at jeg har veldig begrenset med slik historier... Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå