Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye S-KLASSE

Anbefalte innlegg

Denne er helt syk!

Se videoen nedenfor. WOW!

http://www.youtube.com/watch?v=GMxdciXNqLs

EDIT:

Her er hele prislisten:

S350 BT - 1.046.900 kroner

S400 Hybrid - 1.140.900 kroner

S500 - 1.582.900 kroner

S-klasse, lang

S350 BT L - 1.088.900 kroner

S400 Hybrid L - 1.176.900 kroner

S500 L - 1.602.900 kroner

Hentet rett fra http://www.tv2.no/underholdning/broom/2014-mercedes-sklasse-her-er-den-nye-sjefen-blant-direktoerbilene-4047494.html

Endret av Nicida
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du tatt noe? :ohmy:

Overhode ikke, bare lufter min mening.

Mercedes skal ha at de er giganter innenfor det Automotive. Imidlertid er det etter min smak sjelden de treffer helt rett, rent designmessig. Isolert sett gjør de en rekke ting riktig med s-klasse, men det er nesten som at man må lete etter en vinkel der bilen fremstår som pen i sin helhet. Etter min mening ble den siste pene s-klasse produsert 1980.

Med dette sagt, gjelder det seff så og si alle bilmerker, men av de "20 store", er det vel Mercedes som jeg mener har det totalt sett flest antall stygge bilmodeller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg gode gamle 124 (E-klasse fra 1985 til 1996) var en pen bil, det samme med S-klassen som kom i 1991 og gikk til 1998 (W140)

Så kom 210-bilene (E-klasse fra 1996 til 2001/2), som jeg synes ser direkte trist ut..

S-klassen som kom i 1999 var heller ikke direkte lekker akkurat (W220 altså)

Så kom 211-bilene (E-klasse fra 2002 til 2009) der de hadde gjort ganske mye med designet slik at den ble friskere, og etter mitt syn faktisk en fin bil!

De kom også etterhvert med W221 i 2005, og nå begynte S-klasse igjen å se bra ut etter mitt syn.

212 kom i 2010, og var et skritt i riktig retning for E-klasse, så kom faceliften som gjør den penere (fronten på pre-facelift var rett og slett ikke pen), etter facelift er den faktisk lekker.

W222 er et skritt i riktig retning for S-klasse, og gjør etter mitt syn bilen bortimot optimal designmessig.

Med i betraktningene om design er selvsagt også hvilken klasse bilene er i.

Dette er min mening om bilene fra Mercedes de siste årene..

Men så har jeg jo aldri likt japanskrot.. :)

Endret av Snylter
Lenke til kommentar

Og som det sies, veldig mye blir introdusert på biler som S-klasse først, for deretter å komme i andre biler senere..

Den nye fjæringa som justerer seg automatisk høres utrolig hyggelig ut, bilene med den gamle airmaticen er jo en drøm å kjøre de og!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...