Kalkunkrøll Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Så er på datern med ei for tiden og vi har ikke definert noe enda, men vi har sex og tilbringer flere dager i uka sammen. Hun har uansett dratt hjem til seg for helga nå, ble kåt og foreslo en runde tidligere på dagen. Men da hun etterlot meg på sofaen for å fikse seg opp litt på badet så jeg at prevensjonen hennes var urørt mens hun har vært her de siste dagene, så jeg vet hun har "glemt" pilla. Yeye hun har vel sikkert glemt den, siden jeg nekter å tro at hun er så dum at hu faktisk ønsker å bli gravid så tidlig. Jeg konfronterte henne uansett da hun kom tilbake og spurte om hun hadde husket å ta pillene og det påsto hun relativt skråsikkert at hun hadde. Gjentok og spurte om det var sikkert, og det var det, svarete hu ganske irritert, mens hun spurte meg konfronterende om jeg skulle ødelegge hele øyeblikket. Pekte så på komoden og sa at prevensjonspakningen hennes var ubrukt de siste dagene. Selvfølgelig følte hun seg angrepete og bla bla, mens hun anklaget meg for å holde telling på sakene hennes og kalte meg kontrollerende. Ble irritert selv og sa at jeg tydligvis hadde god grunn til å holde tellinga framover, selv om jeg oppdaga det med en tilfeldighet. Hu mykna opp da når hun skjønte hun ikke kunne kjefte seg ut av deg og la seg "flat" og unnskyldte og sa hun hadde glemt det, men ikke ville bruke siste tiden hun var her på å se i veggen. Valgte å tro henne der og da for husfreden, men nå som hun har dratt er jeg jævla mistenksom på hva hun egentlig driver med. Hva ville dere tenkt om dere oppdaga at dama slurver med prevensjon men samtidig skråsikkert hevder å være på det? Klarer ikke å unngå å kjenne den bitre lukta av manipulerende skank her, selv om hun ikke har gitt meg alt for stor mistanke om det tidligere. Greit å kreve å få innsikt i prevensjonsbruken hennes framover? Endret 17. mai 2013 av Kalkunkrøll 3 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Ja, det syns jeg da. Pass deg så du ikke blir offer for ei verpesjuk kjerring som vil ha barn. 5 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Burde vært ulovlig å lure noen til å få barn, var en nå nylig som fikk overlagt drap for å ha lurt i dama en abort pille etter at hu hadde lurt i seg et barn ved å slutte på pillen, bruk kondom! 2 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Ikke se så mørkt på det. Du blir snart feiret på fars dag. 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg synes ikke reaksjonen din er urimelig. P-piller er ikke noe man slurver med, for konsekvensene av å bli uønsket gravid er noe man bør unngå, både med hensyn på seg selv, henne og det/de ufødte barna, og barna fortjener å ha to motiverte rollemodeller. Det er en besluttning man tar sammen, og ikke noe man skal presses eller lures inn i. Hvis hun er vimsete av seg så er det lurt å legge P-pillene en plass hvor man ser dem og blir påminnet det, så kan du også passe på det. Trenger ikke nødvendigvis å være spekulativt av henne. Rent hormonelt er det ganske betenkelig å ta pillene da du roter ting til i kroppen og interfererer med normale regulatoriske mekanismer, noe jeg føler meg temmelig sikker på det kommer til å bli furore om etter 10-15 års tid. Kondom og Norlevo ved uhell er det som er sikrest. Jeg synes også det er mest etisk forsvarlig. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Prevensjon er en viktig sak som gjelder begge. Man skal da kunne få vite hva motparten egentlig driver med. Forsåvidt er det enkelte av oss som er mer oppmerksomme på småting enn andre. Jeg greier ganske ofte å legge merke til relativt små og ubetydelige ting. Det er heller ikke alltid disse tingene er positive, så når jeg forteller det til personene det gjelder i etterkant så reagerer ganske mange negativt: "Nei det har jeg aldri gjort!" eller "Du finner på! Hvor har du det fra?". Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hva er egentlig problemet med å dra ut lit tidligere og gjøre det på ansiktet hennes eller hvor enn du/hun liker det? Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hva er egentlig problemet med å dra ut lit tidligere og gjøre det på ansiktet hennes eller hvor enn du/hun liker det? Pre-cummen kan gjøre henne gravid også, fyi. @TS: Du lagde en tråd forleden om hvor vanskelig det var å få opp beina på hun du holdt på med, fikk du henne til sengs eller er du på ei ny ei? 2 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Hva er egentlig problemet med å dra ut lit tidligere og gjøre det på ansiktet hennes eller hvor enn du/hun liker det? Fordi det ikke er noen garanti for å preventere graviditet. Dessuten mister jeg tenning dessto mer horete og skitten hun virker, og det å holde håret hennes mens jeg kommer i ansiktet hennes ville vært så stygt å se på. Hun skal være ren i ansiktet, ikke tilgrisa. Syns også sugemunnen deres får de til å se helt idiotiske og stakkarslige ut, så jeg tar kun imot oral liggende med ansiktet hennes under dyna. Pre-cummen kan gjøre henne gravid også, fyi. @TS: Du lagde en tråd forleden om hvor vanskelig det var å få opp beina på hun du holdt på med, fikk du henne til sengs eller er du på ei ny ei? Er samme jenta. Ryktene om at hun var vanskelig hadde korrelasjon mellom veldig store forskjellige krav til de hun kan date og de hun også kan ligge med. Noe somforsåvidt også lover ganske rævva mtp moralen hennes hvis hu syns det er greit å date folk hu egentlig ikke har interesse for.. flere spor hun legger igjen som lukter skank ? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Be henne gå over på annen type prevansjon, som f.eks p-ringen, p-sprøyta eller p-stav, Jeg anbefaler p-ringen. Den funker lokalt, er ett lav-dose prevansjonsmiddel, og er veldig enkel å bruke. Man setter den inn første gang første dagen man har mensen, lar den sitte i tre uker, har ringfri uke eller bytter til ny med en gang. Den er også sikker en ekstra uke, bare sånn i tilfelle folk ''glemmer'' den. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Syns også sugemunnen deres får de til å se helt idiotiske og stakkarslige ut, så jeg tar kun imot oral liggende med ansiktet hennes under dyna. Makan. 4 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Haha, kanskje du bør finne ei som ser fin ut mens ho sug då? Om alle hadde tenkt på sånne ting ass. "Greit å date/ligge med folk hun ikke er interessert i" For ditta gjer jo aaaaldri gutta... Ho syns vel bare du fin og ville ha seg litt. Endret 18. mai 2013 av Daxt3r 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Det er mange menn som har opplevd å møte en dame som kun puler for å bli gravid. Når ho har fått det ho vil ha blir typen dumpa og etter noen måneder kommer bidragstrekket i posten. Bruk kondom! 3 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Var en nå nylig som fikk overlagt drap for å ha lurt i dama en abort pille etter at hu hadde lurt i seg et barn ved å slutte på pillen. Kilde: http://www.nettavisen.no/nyheter/article3626129.ece Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Å stole på at noen som har all makt til å bestemme om det blir barn eller ikke når det gjelder prevensjon er ganske naivt,og grenser til galskap. La meg gjøre det helt klart for de menn som enda ikke har skjønt det: Det er kvinnene som bestemmer om det skal bringes barn inn i ett parforhold. Vil du diskutere den setningen overfor,be my guest(h-a h-a h-a). Stol aldri på den andre partneren 100% ,for ett samleie der en ene får en kjønnsykdom tar faen ikke lang tid,på den tiden en trøtt versjon av meg selv har brukt på å skrive dette innlegget har noen rukket å gjort seg ferdig og fyrt opp en sigg. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Man kan ikke stole blindt på noen når det gjelder noe så viktig. Tillit er noe som skal opparbeides og fortjenes. Mens dere da opparbeider dere denne tilliten er det helt på sin plass at _begge_ bruker prevansjon. Når dere begynner å kjenne hverandre, tilliten kommer på plass og dere har blitt enige om ett felles fremtidsmål og planer, så kan dere bli enige om hvem av dere som skal bære hovedansvaret for prevansjonen i forholdet. Da er det lettere å ha tillit til at avtalen holdes siden du vet mye mer om hva hun tenker i forhold til fremtiden. 1 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Men hva tror dere da? Høres det ikke ut som hun bevist prøver å lure meg når hun reagerer med sinne når hun ble konfrontert? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Ikke nødvendigvis, hun kan ha blitt irritert over seg selv, situasjonen, at hun glemte den, osv osv osv. Se innlegget jeg skrev over her, prat med henne om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå