Spartacus 10 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg ble så full i går, jeg drakk veldig mye. Kom meg hjem kl halv 3 og klarte ikke å spise maten jeg hadde kjøpt fordi jeg ville bare legge meg. Jeg kasta opp litt før det..men nesten ikke noe. Jeg skjønner at det er vanlig å ha vondt i hode, men har også vondt i halsen, noe jeg ikke har opplevd før kanskje fordi jeg gikk med en tynn jakke i går og kun t-skjorte under frøs ikke men kan ha blitt syk. Nå blokkerer nesen seg av og til og det er halsen som gjør sykt vondt. Har lyst å se hva som skjer ute men er for sliten og ser helt jevlig ut. Noe jeg kan gjøre får å føle meg bedre? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 ta en smertestillende, finn en film og drikk og spis. Lenke til kommentar
Spartacus 10 Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 ta en smertestillende, finn en film og drikk og spis. haha , her borte er folk amok.. musikken er høy fantastisk by Kristiansand .. men men får jo ikke sett noe . Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 haha , her borte er folk amok.. musikken er høy fantastisk by Kristiansand .. men men får jo ikke sett noe . Hvis du er fyllesjuk og ikke klarer å fungere skikkelig, gjør det beste ut av det er min mening ^^ da er det ofte mat og drikke, og bare slapp the fuck off Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Du har behov for en descrambler... eller så gjør du som Alekpowah sier. Gjenopprettingsvæske i ditt tilfelle består av 1 liter vann blandet med en teskje salt og 4 spiseskjeer sukker. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 I henhold til howstuffworks.com som har har en relativ lang artikkel om det så er kuren Cola, egg og banan. Rent teknisk sett stemmer det nok ganske så bra med det TOMpsy sier. Jeg anbefaler ofte chlorella før og etter, spesielt om du er kvalm og det siste du vil ha er mat. En del sverger til Zyrtec, men det spørs om det er så lurt. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg bryr meg ikke om alt det tullet der, en god grandis og vann holder lenge. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Egg, bacon, cola og noen timer på sofaen med en film pleier å virke ganske bra. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Drikk vann, mye vann! Og gjør det til en vane (også under drikkingen), det hjelper. Endret 18. mai 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Egg, bacon, cola og noen timer på sofaen med en film pleier å virke ganske bra. Helst med et grepa tak rundt balla og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå