Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typen skal på fest med eksen, vil ikke ha med meg

Anbefalte innlegg

Redd og usikker her nå. Kjæresten skal på fest med en eks flere år tilbake, de har felles venner. Har egentlig avtale om å ikke feste med ekser uten at kjæresten er med, men nå skal han dit og jeg et annet sted. Kjenner jeg er veldig usikker, fortvila og har vondt inni meg. Jeg stoler ikke på eksen hans og han, jeg vil ikke at de skal sitte og snakke engang. Vi sliter begge med sjalusi, derfor har vi sånne felles-regler som at vi ikke fester med ekser. Men nå skulle han det likevel, det er hos kompiser av han og eksen skal dit også.

Hva gjør jeg, og hvordan takler jeg det her best mulig? Jeg skulle ønske han spurte om jeg ville være med, da hadde jeg avlyst det jeg skal på og dratt dit.. Jeg har sagt fra at jeg ble usikker og ikke likte det, men han snakker ikke med meg om det og svarer ikke ordentlig på hvorfor han ikke har spurt om jeg vil være med. Anonym poster: 66e3e8e1a4295752dab59939dbeea071

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt fra at jeg ble usikker og ikke likte det, men han snakker ikke med meg om det og svarer ikke ordentlig på hvorfor han ikke har spurt om jeg vil være med. Anonym poster: 66e3e8e1a4295752dab59939dbeea071

Synes ikke forholdet deres høres sunt ut hvis dere ikke kan snakke med hverandre og være ærlige...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis du ikke stoler på han, hvorfor er du sammen med han? Hvis han virkelig elsker deg, vil han ikke gå bak ryggen din, Du må huske at kjæresten din var kanskje først venn med eksen sin, og de har felles venner, men ettersom han ikke snakker så mye om det eller prøver å ignorere situasjonen når du tar den opp med han kan det også være negativt,,,Syns ikke du burde satse så mye på han når han ikke gjør deg lykkelig. Forresten hvor gamle er dere? Regler og sjalusi jaja.. Sjalusien fødes samtidig med kjærligheten, men dør ikke alltid sammen med den. Med disse regler dere har, har dere allerede fra begynnelsen dømt forholdet til å mislykkes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Man skal ikke stole blindt på noen heller. Hvis han ikke vil at du skal være med, bør du jo be om en begrunnelse? Litt vanskelig å vite ettersom du skriver at han ikke vil ha deg med i trådtittelen, og at han ikke har spurt deg i innlegget.

Spør om du kan bli med, da vel?

Lenke til kommentar

Rett og slett merkelig. Stole på-argumentet blir så drøyt i denne sammenhengen. Hvem i huleste er det som er 100% komfortabel med at kjæresten drar på fest med eksen? Et lite fåtall.

Han må virkelig være en tulling hvis han ikke kan gi deg et ordentlig svar på dette. Be han skjerpe seg og si det som det er.

Endret av Vannlinjen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...