Geevarghese Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Du har selvsagt rett til å ha din mening, men den er ikke forankret i loven eller noen av fagforbundenes eller juristers tolkning av loven. JO jeg har meninger og det vil si at andre folk skal basere seg på mine meninger. det er jeg som har rett. De som sier noen annet har feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Jeg facepalmer hver gang noen liksom skal rette på andre, så har de ikke snøring selv. Enda verre er det at det er off-topic. Endret 17. mai 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 JO jeg har meninger og det vil si at andre folk skal basere seg på mine meninger. det er jeg som har rett. De som sier noen annet har feil. Hmmm.... Jeg har en stor rød knapp her jeg kan trykke på for å få folk som ikke er enig med meg til å slutte å poste på forumet. Så bare pass deg. MUAHAHAHAHAHA.... 5 Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hmmm.... Jeg har en stor rød knapp her jeg kan trykke på for å få folk som ikke er enig med meg til å slutte å poste på forumet. Så bare pass deg. MUAHAHAHAHAHA.... lol nice herske teknikk Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Jeg facepalmer hver gang noen liksom skal rette på andre, så har de ikke snøring selv. Enda verre er det at det er off-topic. Håper ikke du sikter til meg :/ Hvorfor ikke hjelpe til selv da? Det er jo det beste for alle parter Endret 17. mai 2013 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Nå er jeg ikke noe særlig god i norsk rettskriving, men jeg ville skreve: Jeg lærer norsk, kan du være så snill med å hjelpe meg med å rette feilene mine? Da blir betydningen endret. Ved: Ved at man retter feilene hennes, hjelper man henne. Med: Hun retter feil, og man anmodes om å bidra i denne prosessen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 lol nice herske teknikk Jeg var ikke helt seriøs, men jeg bygger hvertfall mine argumenter om loven opp med kilder. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Da blir betydningen endret. Ved: Ved at man retter feilene hennes, hjelper man henne. Med: Hun retter feil, og man anmodes om å bidra i denne prosessen. Nettopp, give and take. Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg var ikke helt seriøs, men jeg bygger hvertfall mine argumenter om loven opp med kilder. Nei gjør jeg aldri. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg kan dele noen bilder fra 17. mai i Bergen for de som er interessert. http://imgur.com/a/bRyfT Dette er mitt første år i denne byen. Toget var en del lengre enn det som går hjemme. Det tok også voldsomt lang til å komme seg til Festplassen, for jeg var dessverre på feil side av toget og det var selvfølgelig umulig å krysse det. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg facepalmer hver gang noen liksom skal rette på andre, så har de ikke snøring selv. Enda verre er det at det er off-topic. Vel, han ber jo om det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Å, jeg skulle ønske det var Storm Troopers på 17. mai her også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå