Mazå Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hei Har da ein bmw e46 318i, 98 modell. Når det regner eindel så blir det vått på golvet/mattene i bilen min. Er som regel framme med passasjer siden og nå sist blei det klissvått bak passasjer setet på matta. Noen som veit hvorfor det blitt vått ? Blir ikkje vått når jeg vasker bilen. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Sett deg i bilen en dag det regner og finn ut hvor det lekker. 2 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hei Har da ein bmw e46 318i, 98 modell. Når det regner eindel så blir det vått på golvet/mattene i bilen min. Er som regel framme med passasjer siden og nå sist blei det klissvått bak passasjer setet på matta. Noen som veit hvorfor det blitt vått ? Blir ikkje vått når jeg vasker bilen. Takk på forhånd Står masse her: https://www.google.no/search?q=bmw+e46+passenger+side+wet&aq=f&oq=bmw+e46+passenger+side+wet&aqs=chrome.0.57.10080j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Er nok en drenering eller noe slikt som er tett, evnt noe pakning. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Hvis det her er noe som har pågått en stund bør du ta tak i det før det her blir dyrt, noe det absolutt kan bli(!) Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Løst står det i tittelen? Og hva kom du fram til? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå