Gå til innhold

Husker ikke sikkerhets sørsmål på paypal

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har glemt mine 2 sikkerhets spørsmål på paypal. Og jeg tror jeg trenger disse for å oppheve begrensningen min. Jeg lagde brukeren i 2009 når jeg var godt under 18 år, og jeg mener å huske at jeg ikke svarte veldig seriøst på de spørsmålene, så jeg føler meg veldig lost her...Men hvordan løser man dette problemet? Kommer meg fint inn på brukeren, men jeg får ikke byttet passord, eller noe annet fordi jeg ikke kan svare på sikkerhets spørmsålene. Noen som har vært i liknende situasjon?

Takk for alle svar!

Endret av speedskater
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker det like greit å sende dem mail, hater å snakke med folk på telefon.

Beklager, du må nok ringe.

Dear x,

Thank you for contacting PayPal regarding the security questions on your PayPal account.

I understand from your email that you want to change the security questions on your account, but don't remember the answers to the old security questions.

For us to help you with that, we need you to call in. Please note that we then need to change both password and security questions. Please follow these steps to reset the password and security questions:

Call 80 01 83 80 (9:00 - 17.30 Monday to Friday)

When you call, we give you a 5-digit code and send you an email.

Click the link in the email.

Enter the 5-digit code we provided during the call.

Create a new password and select 2 security questions to finish resetting your password.

When you call us we'll ask you for some account details to verify you own the account. Please ensure that you have your financial details available as you will need to be able to provide the last four digits of any card on your account.

Please let us know if you require any further assistance.

Yours sincerely,

x

PayPal

Copyright © 1999-2013 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.

Société en Commandite par Actions

Registered Office: 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg

RCS Luxembourg B 118 349

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...