Spartacus 10 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Jeg leverte eksamen 15 minutter etter fristen og hun dama sa at de kan velge å ikke rette den, det var liksom ikke min skyld engang. Jeg møtet 30 minutter tidligere og skulle skrive ut sidene, jeg trykket på å skrive ut, men hver gang jeg gikk til skriveren kom det ikke noe opp. Akkurat på eksamen og han IT-fyren han var opptatt med å hjelpe ei jente i gym tights, ,"du må vente på tur" er det mulig.. Hun dama som sitter og tar imot eksamener sa til meg " neste gang burde du vite bedre, 30 min er ikke nok? Endret 17. mai 2013 av Spartacus 10 Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg leverte eksamen 15 minutter etter fristen og hun dama sa at de kan velge å ikke rette den, det var liksom ikke min skyld engang. Jeg møtet 30 minutter tidligere og skulle skrive ut sidene, jeg trykket på å skrive ut, men hver gang jeg gikk til skriveren kom det ikke noe opp. Akkurat på eksamen og han IT-fyren han var opptatt med å hjelpe ei jente i gym tights, ,"du må vente på tur" er det mulig.. Hun dama som sitter og tar imot eksamener sa til meg " neste gang burde du vite bedre, 30 min er ikke nok? Tipper hun har hatt en dårlig dag. Dersom du får kommentar kan du bare klage på det og forklare det samme til klageinstansen. 1 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Dersom det er greit å komme 15 min for sent, hva med 20 min?, 30 min?, hvor skal grensen gå? Frist er frist. Å møte opp kun 30 min før fristen for å printe ut er også meget dårlig planlagt. Hva om det var kø på printeren? Meget få universiteter/høgskoler ville latt noen levere mer enn ett par minutter over fristen. Om de allikevel gjør det, og retter oppgaven din, bør du være veldig takknemlig og vite at du var heldig. 1 Lenke til kommentar
hemulen- Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Dersom det er greit å komme 15 min for sent, hva med 20 min?, 30 min?, hvor skal grensen gå? Frist er frist. Å møte opp kun 30 min før fristen for å printe ut er også meget dårlig planlagt. Hva om det var kø på printeren? Meget få universiteter/høgskoler ville latt noen levere mer enn ett par minutter over fristen. Om de allikevel gjør det, og retter oppgaven din, bør du være veldig takknemlig og vite at du var heldig. Hvis det var vgs eksamen så kan man jo ikke møte opp tidligere. Da går det ut over hvor mye tid man har å skrive. 3 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Hvis det var vgs eksamen så kan man jo ikke møte opp tidligere. Da går det ut over hvor mye tid man har å skrive. Jeg tenkte det var en form for hjemmeeksamen, dersom det var en skoleeksamen skjønner jeg at 30 min bør holde ja. Lenke til kommentar
Spartacus 10 Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Det var på universitetet . først så er ikke jeg i lista forrige prøve, så funker det ikke å skrive den dagen jeg må skrive og ingen hjeper fordi ingen bryr seg. Jeg vet det nå men jeg har gått gjennom helvete .. Jeg hadde knapt tid å skrive den, dere skjønner ikke hvorfor + 30 halv time er nok er nok.. du rekker å drible hele norske laget og skåre på de på en halv time. Jeg lurte på liksom om jeg kan klage da..hvis prøven min ikke blir rettet men de må være noen kjipe arroganter hvis de ikke gidder å rette den, egentlig var jeg kun 10 min men hun brukte selv de 5 min på å skrive meg inn. Endret 18. mai 2013 av Spartacus 10 Lenke til kommentar
Spartacus 10 Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Dersom det er greit å komme 15 min for sent, hva med 20 min?, 30 min?, hvor skal grensen gå? Frist er frist. Å møte opp kun 30 min før fristen for å printe ut er også meget dårlig planlagt. Hva om det var kø på printeren? Meget få universiteter/høgskoler ville latt noen levere mer enn ett par minutter over fristen. Om de allikevel gjør det, og retter oppgaven din, bør du være veldig takknemlig og vite at du var heldig. 20 min er for mye 15 er nødsituasjon Tipper hun har hatt en dårlig dag. Dersom du får kommentar kan du bare klage på det og forklare det samme til klageinstansen. takk for et ordentlig svar Setter pris på det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå