Bragef Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 hei Vi er en guttegjeng i alder 22-23 som har tenkt oss til syden i sommer for litt fest og moro. Vi vurderte først Magaluf, men fant ut at vi kanskje ble litt for gamle for dette stedet ettersom det som regel er 17-18 åringer som drar dit(det vi har hørt) så hvilket sted kan passe for oss Rhodos? Lenke til kommentar
Marthe_S Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg anbefaer å ta turen til Polen:) Pisene er utrolig lave (ølen koster mindre enn flaske vann i Norge, ja!) De store byene som Warszawa, Krakow, Poznan, Wroclaw og Gdansk har mye å tilby. Hvis dere leter etter partyby så anbefaler jeg Sopot, det er mange studenter der og atmosfære er fantastisk! Du kan lese mer om ferie i Polen på denne bloggen: besokpolen.blogg.no Lenke til kommentar
Bragef Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Takk for svar, vil nok legge Polen som et mulig reisemål engang i fremtiden, men akkurat nå er vi mest gira på Sol, varme, en fin Strand og et bra uteliv steder vi tenker på er: -Kos -Marbella - Hersa -Ibiza(Kanskje litt dyrt for oss ennå) - Ios Lenke til kommentar
kleivbo91 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 vi er for gamle for Kos, Brage. Var der da jeg var 20, og var i øvre sjiktet da... Jonas Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Mallorca Mamaia Croatia Tyrkia(litt dirty spør du meg men ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå