Majjan Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Vi havnet i håndgemeng med skurker og monstre i postapokalypsens USA. Les hele saken Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Dette kan nok fort bli ett av årets spill. Ser skikkelig pent ut. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Ser ut som et veldig spennende spill, men er meget lite begeistret for at spillet tar valg for deg. F.eks i Hitman Absolution hadde jeg ingen intensjon overhode om å drepe Diana, men man fikk ikke velge. Det ødela på mange måter spillet for meg. Hvorfor i alle dager skal jeg drepe en karakter jeg har et positivt forhold til? Rett etter den scenen måtte man drepe fire karakterer. Hvorfor kan ikke jeg velge å snike meg forbi?? 2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Gleder meg. Blir sannsynligvis siste siste spillet jeg kjøper til PS3. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Et av årets viktigste spill!! Gleder meg alltid det lille ekstra når Naughty Dog lager og lanserer et spill. Får alltid det jeg vil ha. Crash Bandicoot serien, Jak And Daxter serien, Uncharted serein som er den beste serien denne generasjonen uansett maskin og nå kommende The Last of Us! Det som er varemerket til Naughty Dog det er karakterene i spillet, hvordan dem vil få frem en story der du bryr deg om spillets helter. Som dem gjorde med Nathan Drake, Elena og Sully, som dem gjør med Joel og Ellie. Samtidig har dem veldig god kontroll på PS3 sin hardware og får frem de flotteste spillene jeg har sett på denne generasjons konsoller. Endret 17. mai 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Genki Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Gleder meg veldig, elsker Naughty Dog og alle deres serier. Jak&Daxter, Crash, Uncharted og nå dette. Kan ikke bli annet enn fantastisk Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Håper dette blir bra. Er litt skeptisk siden jeg ikke liker uncharted. Tror nok det er noen andre titler i år som er viktigere en dette ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Dette er ett klart høydepunkt! Liker at det ikke er så mye skyting og slikt her, for dette er noe Naugty Dog ikkehar vært særlig flinke på, eller det kom jo seg greit i Uncharted 3, men problemet også her var jo mengden med skyting og at det ikke var så tilfredstillende. Har likevel troa på at det er klare forbedringer ute og går her. Har ungått å se klipp fra The Last of Us, ønsker å spare alt til jeg selv sitter med kontrollen mellom hendene Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Et av 2013 spillene jeg virkelig ser frem til! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Gleder meg veldig! The Last of Us og Beyond:Two Souls blir nok mine siste PS3 spill før jeg kjøper meg dem nye konsollene. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Blir nok et kanonspill! Men det er litt kjedelig at det er så mye som er scriptet. Spillet hadde nok hevet seg enda flere hakk om de klarte å gjøre det mer fritt. Det er sikkert for tungvindt for utviklerne å laget et helt spill slik. Lenke til kommentar
zen master Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Er så lei zombie-spill... Lenke til kommentar
dauw Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Ser spennende ut; skuff at det ikke kommer til PC. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Første gangen jeg skulle ønske at jeg eide en Playstation. Heller ekslusive titler som dette, enn utvannet Gears of War. 1 Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Kjøper det nok mest pga. bra gameplay, grafikk og story. Synd det er så kraftig skriptet som beskrevet her. Men jeg digget jo Alan Wake og det var jo kraftig skriptet, men hadde fabelaktig grafikk, gameplay og story. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Den første filmen fra spillet fikk det til å se uscriptet ut. Visste det så for godt ut til å være sant. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Gleder meg veldig! The Last of Us og Beyond:Two Souls blir nok mine siste PS3 spill før jeg kjøper meg dem nye konsollene. Regner med at disse blir årets beste spill for min del, om det da ikke kommer noen skikkelige overraskelser, eller en eller begge av dem skuffer enormt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Pre orderet det i dag, gleder meg vilt til det kommer. det ser veldig bra ut da Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Det ble sluppet den 14, men du er selvsagt velkommen til å forhåndsbestille på etterskudd! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå