AnonymDiskusjon Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Ble kjent med en dude for en tid siden, vi er 19 og 21. Han har vært ivrig på kontakt etc, men jeg har gjerne ikke vært særlig flink til å vise konkret interesse, mens han har sendt meg meldinger med innhold som forteller at han digger å være med meg etc. Så kom det dithen at vi ved en anledning nylig drakk sammen, og der endte det da med at han satt med henda over skuldrene på en (faktisk objekitvt uattraktiv) jentekjerring, mens jeg satt med mine folk og latet som jeg ikke enset det egentlig. Samtidig som dette foregikk kastet han flere fine, type beundrende blikk over meg, fra topp til tå, sveiset liksom blikket sitt over meg flere ganger. Så jeg ble jo da faktisk helt ærlig jævla skuffet over det faktum at han satt der og touchet en helt faktisk uattraktiv jente (selv med en selvtillit på minimium, kan jeg si at jeg er mye penere, men kropp hadde hun kanskje). Hadde jo selvsagt vært verre om hun var attraktiv, men faktum var at jeg rett og slett ble lei meg pga det at hun hadde overtaket på han og ikke jeg liksom. Så mtp hvilke signaler han har gitt meg, for så å be meg på en fest som blir slik, føler jeg at jeg vil kaste det i trynet på han, men uten å få han til å mislike meg selvsagt. Spørsmålet er da: hva skal jeg si? Hvordan skal jeg si at han rett og slett var fuckings unødvendig kjip ? Anonym poster: 59ba4817caffdfadb7cf9142adf6238b Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hvorfor bry seg i det hele tatt? Lenke til kommentar
Populært innlegg Christeven Skrevet 17. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. mai 2013 Dersom du ikke har vist han noe konkret interesse eller oppmerksomhet har du egentlig ikke så mye å være sur over. 45 Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 17. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. mai 2013 men jeg har gjerne ikke vært særlig flink til å vise konkret interesse Hvordan skal jeg si at han rett og slett var fuckings unødvendig kjip ? Anonym poster: 59ba4817caffdfadb7cf9142adf6238b Det er nok du som har vært unødvendig kjip her. Er du interessert i noen, så viser du interessen. Fyren var nok interessert i deg, men ikke hodestups forelska. Derfor kan interessen forsvinne rimelig kjapt om den ikke får noe å vokse på. "Hard to get" er uattraktivt. 24 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Som de andre her sier, dette kan du egentlig takke deg selv for, når du ikke har vist han noen konkret interesse. Det burde du ha gjort dersom du var interessert. Du skriver også "Samtidig som dette foregikk kastet han flere fine, type beundrende blikk over meg, fra topp til tå, sveiset liksom blikket sitt over meg flere ganger." Med dette tenker jeg at han fortsatt på dette tidspunktet var interessert, kanskje satt han med hun andre for å se hvordan du reagerte, og for å finne ut om du faktisk brydde deg. Uansett har han ikke noen forpliktelser overfor deg om å ikke drive med andre, når du ikke gir han noe tilbake. 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hadde jo selvsagt vært verre om hun var attraktiv, Bør det ikke være omvendt? 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Forventer du eksklusivitet allerede fra "har vist interesse"-tidspunktet? De færreste menn jeg kjenner er villig til å gi bort eksklusiv tilgang før noen form for synlige tegn på interesse er gitt fra den andre parten. Du spør om hvordan du skal fortelle ham at han var unødvendig kjip. Omtrent sånn: "Du var unødvendig kjip." Men hvis målet med å fortelle ham det er at han skal få en form for korreks så tror jeg du ikke har noen sak. Endret 18. mai 2013 av krikkert Lenke til kommentar
Teza Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Vil tro dere begge kanskje føler at den andre har vært kjip, men hvorfor bruke mer energi på spekulasjoner? Ta ett steg tilbake, har du nok følelser for han til at du ønsker et forhold med han? Dersom du har det, velg et tidspunkt hvor dere kan utveksle noen ord uten å bli avbrutt og vær ærlig med hverandre. Skulle du ikke føle nok for han til å starte et forhold, gjør det samme og si det i stedet. Men nå er nok ikke jeg den rette å spørre om slikt... Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Tipper han fikk frem akkurat den reaksjonen han ville. Du gir han mer oppmerksomhet når han viser at han har sjansen med andre damer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå