Gå til innhold

Så dykk sitt å glor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et meget fint motiv, Jan Erik - men her har du nok misset både på hvitbalanse og eksponering.

Tok med derfor den frihet å legge inn en redigert versjon hvor du også ser hva jeg har gjort i Lightroom.

Om du velger "Gå til forumtråden" så vil du kunne se det redigerte bildet. :)

post-251374-0-43044100-1368806623_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fantastisk vakkert, og nydelig kontakt! Du vil ikke få en dimensjon til på hele greia? Prøve å nærme deg/temme dem? Kan gi mange gode og spennende opplevelser i tillegg til foto'n ? Ha en fortreffelig 17.mai du også :)

Takker...temme de ja..vet ikke om jeg tolmodighet til slikt..hehe...selv om det tok meg 3 uker det ene bilde av Nøtteskrika;)

Et meget fint motiv, Jan Erik - men her har du nok misset både på hvitbalanse og eksponering.

Tok med derfor den frihet å legge inn en redigert versjon hvor du også ser hva jeg har gjort i Lightroom.

Om du velger "Gå til forumtråden" så vil du kunne se det redigerte bildet. :)

post-251374-0-43044100-1368806623_thumb.jpg

Takker.Har vel ikke missa..gjort det slik ietterbehandlingen,men ser jo av din versjon,min kunne vært noe lysere ja.Takker for tips;)

Lenke til kommentar

Nusse nass! Et "varmt" og fint bilde av nøtteliten! "Gløden" i den fine bakgrunnen antar jeg kommer av at bildet ble tatt tidlig på dagen! :)

Fortsatt god 17.mai, til deg også! ;)

Takker.Ja tatt rundt 8-9 om morran..og datoen var 6/4-13...og derfor litt juks på bakgrunnen i LR og PS.Selv om sola kom inn lavt på den tiden;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...