Jan Erik Engan Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Så dykk sitt å glor? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Flotte bilder av Nøtteliten du viser oss om dagen Og super duper feiring til deg også Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Flotte bilder av Nøtteliten du viser oss om dagen Og super duper feiring til deg også ;) ;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Fantastisk vakkert, og nydelig kontakt! Du vil ikke få en dimensjon til på hele greia? Prøve å nærme deg/temme dem? Kan gi mange gode og spennende opplevelser i tillegg til foto'n ? Ha en fortreffelig 17.mai du også Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Et meget fint motiv, Jan Erik - men her har du nok misset både på hvitbalanse og eksponering. Tok med derfor den frihet å legge inn en redigert versjon hvor du også ser hva jeg har gjort i Lightroom. Om du velger "Gå til forumtråden" så vil du kunne se det redigerte bildet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Nusse nass! Et "varmt" og fint bilde av nøtteliten! "Gløden" i den fine bakgrunnen antar jeg kommer av at bildet ble tatt tidlig på dagen! Fortsatt god 17.mai, til deg også! Endret 17. mai 2013 av smort1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Fantastisk vakkert, og nydelig kontakt! Du vil ikke få en dimensjon til på hele greia? Prøve å nærme deg/temme dem? Kan gi mange gode og spennende opplevelser i tillegg til foto'n ? Ha en fortreffelig 17.mai du også Takker...temme de ja..vet ikke om jeg tolmodighet til slikt..hehe...selv om det tok meg 3 uker det ene bilde av Nøtteskrika;) Et meget fint motiv, Jan Erik - men her har du nok misset både på hvitbalanse og eksponering. Tok med derfor den frihet å legge inn en redigert versjon hvor du også ser hva jeg har gjort i Lightroom. Om du velger "Gå til forumtråden" så vil du kunne se det redigerte bildet. Takker.Har vel ikke missa..gjort det slik ietterbehandlingen,men ser jo av din versjon,min kunne vært noe lysere ja.Takker for tips;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Nusse nass! Et "varmt" og fint bilde av nøtteliten! "Gløden" i den fine bakgrunnen antar jeg kommer av at bildet ble tatt tidlig på dagen! Fortsatt god 17.mai, til deg også! Takker.Ja tatt rundt 8-9 om morran..og datoen var 6/4-13...og derfor litt juks på bakgrunnen i LR og PS.Selv om sola kom inn lavt på den tiden;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg