Jolo Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Hei! Vurderer å kjøpe nytt skjermkort nå, eller om jeg skal vente på 9000-serien. Jeg er svært opptatt av å ha lite støy fra PCen min, derfor har jeg vurdert å kjøpe et Asus HD7950 kort som er blant de minst støyende skjermkortene som fungerer bra i spill. Et alternativ til å kjøpe nå er å vente på neste generasjon skjermkort, men da er jeg redd jeg må vente en god stund (venter til kortene har blitt stabile og gode modifikasjoner som DirectCU er lansert + prisen har stabilisert seg). Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Trenger du skjermkort nå? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Hei! Vurderer å kjøpe nytt skjermkort nå, eller om jeg skal vente på 9000-serien. Jeg er svært opptatt av å ha lite støy fra PCen min, derfor har jeg vurdert å kjøpe et Asus HD7950 kort som er blant de minst støyende skjermkortene som fungerer bra i spill. Et alternativ til å kjøpe nå er å vente på neste generasjon skjermkort, men da er jeg redd jeg må vente en god stund (venter til kortene har blitt stabile og gode modifikasjoner som DirectCU er lansert + prisen har stabilisert seg). du mener vel kansje 8000 serien til amd som skulle komme 3 kvartal i år? 9000 serien er vel noen år unna Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hva slags kort har du nå? Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Om jeg trenger kort nå eller ikke vet jeg ikke. Har 5850 nå. du mener vel kansje 8000 serien til amd som skulle komme 3 kvartal i år? 9000 serien er vel noen år unna Etter hva jeg har forstått kommer det ikke kort til stasjonære PCer i 8000 serien. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Det kommer alltid noe bedre om du venter lenge nok. Om du har penger og et ønske om å oppgradere er det ingen grunn til å vente med mindre det er noe i din prisklasse som skal komme ut snart nok til at du vil vente. Jeg vil anbefale deg å finne ut om du trenger å oppgradere eller ikke først, så finner du ut hvor mye du er villig til å betale og hvilke forventninger/krav du stiller til oppgraderingen. Endret 17. mai 2013 av arni90 Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Om jeg trenger kort nå eller ikke vet jeg ikke. Har 5850 nå. Siden du ikke vet om du trenger, så trenger du nok ikke Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Om jeg trenger kort nå eller ikke vet jeg ikke. Har 5850 nå. Etter hva jeg har forstått kommer det ikke kort til stasjonære PCer i 8000 serien. det skal komme kort i 8000 serien til stasjonære snakkk om enten høst 2013 eller vår 2014 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå