Gjest Slettet-imMmrOha Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Heisan. Jeg er herved på jakt etter en lett, men samtidig kjapp bærbar pc. tenker prisklasse 0-4000. er egentlig ikke helt sikker på hva jeg er ute etter. skal brukes til skype, film, og generellt bare for å holde kontakt når jeg er på farta. liker jo at det går så kjapt som mulig da, men vil også at den skal være så lett og hending som mulig også. har en stasjonær pc som jeg bruker til spilling og slikt. så, har dere noen forslag til hva jeg er på utkikk etter? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Vel, for 0-4000 burde du bare finne en med god batterilevetid og glemme SSD og high-end i det hele tatt. http://www.prisguide...172212/detaljer 4000 er ekstremt lite for en bærbar, så ikke forvent grønne enger Endret 16. mai 2013 av Alekpowah Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Jeg ville vurdert den her som kommer med i7 og ssd til 4290; evt denne med i3 og montere en ssd + muligens mer ram. Endret 17. mai 2013 av Xmir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå