jeanette roger Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 TIME Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Kjenner meg godt igjen i det du skriver, Pink Floyd ja ensbetydende med en vanvittig bra lyd. Artig bilde med god tekst, god 17 til deg også. 2 Lenke til kommentar
raaen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Pink Floyd er favorit band,bilde var bra til sangen 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Kjenner meg godt igjen i det du skriver, Pink Floyd ja ensbetydende med en vanvittig bra lyd. Artig bilde med god tekst, god 17 til deg også. tusen takk digger Pink Floyd,og takker for hyggelig kommentar...håper du får en fin 17.Mai... smil og 17.mai klem Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Pink Floyd er favorit band,bilde var bra til sangen Tusen takk ja det er mitt oxo igjennom ihvertfall 40år har jeg vel hørt på de,blir aldri lei den musikken faktisk...hyggelig du likte bilde oxo.. Ønsker deg en fin 17.mai feiring smil 1 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Fin presentasjon, Jeanett og med en fin tekst til linken. Faktisk så har jeg hele Pink Floyd-samlingen og opplever mye nostalgi over dette innlegget. Selv er jeg i en alder der jeg ikke behøver å bli påmnnet om hvor fort tiden går og jeg har sluttet for lenge siden med å angre på ting jeg ikke har gjort. Men denne låta taper seg aldri i mine ører Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Fin presentasjon, Jeanett og med en fin tekst til linken.Faktisk så har jeg hele Pink Floyd-samlingen og opplever mye nostalgi over dette innlegget.Selv er jeg i en alder der jeg ikke behøver å bli påmnnet om hvor fort tiden går og jeg har sluttet for lenge siden med å angre på ting jeg ikke har gjort.Men denne låta taper seg aldri i mine ører Helt enig...he he...jeg fant bare en god tekst om sangen på wipe og la den til,jeg viste faktisk ikke alt det om sangen...men jeg elsker pink floyd...hundre prosent elsker den musikken og den blir jeg bare aldri lei ,takk for hyggelig kommentar,håper du har hatt en fin 17.mai Lenke til kommentar
raaen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tusen takk ja det er mitt oxo igjennom ihvertfall 40år har jeg vel hørt på de,blir aldri lei den musikken faktisk...hyggelig du likte bilde oxo.. Ønsker deg en fin 17.mai feiring smil takk,ja det ble en fin 17.mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg