Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin presentasjon, Jeanett og med en fin tekst til linken.

Faktisk så har jeg hele Pink Floyd-samlingen og opplever mye nostalgi over dette innlegget.

Selv er jeg i en alder der jeg ikke behøver å bli påmnnet om hvor fort tiden går og jeg har sluttet for lenge siden med å angre på ting jeg ikke har gjort.

Men denne låta taper seg aldri i mine ører :)

Lenke til kommentar

Fin presentasjon, Jeanett og med en fin tekst til linken.Faktisk så har jeg hele Pink Floyd-samlingen og opplever mye nostalgi over dette innlegget.Selv er jeg i en alder der jeg ikke behøver å bli påmnnet om hvor fort tiden går og jeg har sluttet for lenge siden med å angre på ting jeg ikke har gjort.Men denne låta taper seg aldri i mine ører :)

Helt enig...he he...jeg fant bare en god tekst om sangen på wipe og la den til,jeg viste faktisk ikke alt det om sangen...men jeg elsker pink floyd...hundre prosent elsker den musikken og den blir jeg bare aldri lei :) ,takk for hyggelig kommentar,håper du har hatt en fin 17.mai :)

Lenke til kommentar

Tusen takk :) ja det er mitt oxo igjennom ihvertfall 40år har jeg vel hørt på de,blir aldri lei den musikken faktisk...hyggelig du likte bilde oxo..

Ønsker deg en fin 17.mai feiring

smil

takk,ja det ble en fin 17.mai

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...