TangoSierra Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 hei! Jeg har nettopp oppdaget minecraft. Kan noen fortelle meg hvordan jeg får grafikk som i denne videoen? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det står i beskrivelsen på Youtube Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) texturepack Endret 16. mai 2013 av tobiasLOL5 Lenke til kommentar
TangoSierra Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 ok.. jeg ser også at de spiller med hverandre.. har funnet noen serveren, men ingen av dem jeg kan bygge i.. Noen tips om hvordan jeg finner disse? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 ok.. jeg ser også at de spiller med hverandre.. har funnet noen serveren, men ingen av dem jeg kan bygge i.. Noen tips om hvordan jeg finner disse? Du har vel gått inn på en server hvor du må "søke" om å få kunne bygge. De har sikkert en internettside hvor du må skrive noe dill-dall for å kunne bygge på serveren deres, det er vel hva som er normalt. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det er bedre med servere uten det men som har plugins som gjør att man ikke kan griefe (Som min server (sverrecraft.com)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå