mastiempo Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Har du en Logitech Wingman Gaming Mouse som du skale selge, eller vet om en plass som selger den? Mail [email protected] Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hvor mye betaler du da...? Nok til at jeg får råd til en ny Logitech MouseMan Dual Optical...? Har en lett brukt WingmanGaming-mus å selge... Lenke til kommentar
mastiempo Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Nevn din pris:) Hva med og bytte din wingman gaminmouse mot min Logitec optical wheel mouse. Denne har jeg faktura på at er bare 3 uker gammel, og det er heller ingen feil på den, det er bare det at jeg må ha en wingman gamingmouse grunnet at min kompiss har en slik og jeg synes personlig at jeg får bedre "AIM" når jeg spiller actionspill 😄 Hvis du er unistressert og bytte kan jeg godt kjøpe den av deg. Gjerne svar på forum oxo. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 det ser ut som BOOMSLANG RAZER kara lager en razer mus som kommer til å hete mamba den ligna på gaming mouse Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Duuude... Du sier ikke hvilken "Wheel Mouse Optical" det er! Såvidt jeg så på Logitech-sida, er det en rød på 800DPI og en blå lamere en... (Vurderer uansett å beholde musa...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå