WeirdFace Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg vet ikke om dette egentlig er det riktige forumet å stille dette spørsmålet i, men jeg fant ikke noe bedre alternativ, så her kommer det: Hvis jeg besøker profilen til en eller annen bruker her på diskusjon.no, så står det blant annet antall ryktepoeng til denne brukeren. Men hva er egentlig ryktepoeng, og hvordan får brukeren slike ryktepoeng? 8 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Hei! Ryktepoeng er noe du får av andre brukere, for eksempel når du skriver et bra innlegg. Om du leser et innlegg, så ser du denne pilen og et tall nede til høyre i innlegget. Om du trykker på pilen gir du innlegget (og brukeren) et ryktepoeng. Om et innlegg får 10 ryktepoeng får det også en stjerne etterfulgt av teksten "populær post". 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Ryktepoeng får man hvis man er kul. Det gir status. Bare se på meg for eksempel, jeg er som alle vet den kuleste på forumet og det gjenspeiles i mine ryktepoeng. 4 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Håpløst at man ikke vet hva man får ryktepoeng for. Forumadmin burde lage en link av ryktepoeng-summen din og vist en liste over hvilke poster du fikk poeng for. Så har man noe å se på en dag man er nedfor 3 Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ryktepoeng får man hvis man er kul. Det gir status. Bare se på meg for eksempel, jeg er som alle vet den kuleste på forumet og det gjenspeiles i mine ryktepoeng. Rett i det ja, det er en kulhetsskala. Jeg er nå temmelig nedfor siden du er 16,93 ganger kulere enn meg!! Huff 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå