AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Noen som har brukt Diflucan før? Trenger råd å tips om hvordan det brukes... Anonym poster: 1026340c0764830a67c4b940b0753988 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Nei, men jeg har administrert det i utallige mengder. Tips og råd om hvordan det skal brukes må du nok spesifisere siden Diflucan kommer i mange ulike former. Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Nei, men jeg har administrert det i utallige mengder. Tips og råd om hvordan det skal brukes må du nok spesifisere siden Diflucan kommer i mange ulike former. Off topic: Jeg kan bare komme på to former... On topic: Jeg har ikke brukt det, men kan litt om det likevel. Det brukes for å behandle soppinfeksjoner. For ellers friske pasienter som ikke bruker andre medisiner har det oftest få eller ingen bivirkinger. Er det noe spesielt du lurer på? Mvh Jultomten Lenke til kommentar
Mer0vingian Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hemmer cyp2c9 (enzym som metaboliserer ulike substanser). Et av dem substansene er Ibux og andre type NSAIDs. Avgiftningen av eksempel ibuprofen i Ibux blir svakere og kan føre til toksikologisk problematikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå