Exotic17 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Har hatt en liten stund nå må game pause... Men vil tilbake igjen.... Men spill har jeg dårlig med... og lurer på om dere har noen spill å anbefale? Like ''lang'' spill, med lang story. Ikke COD som har history på 1 kveld.... Spill jeg har likt veldig godt er: - Skyrim - Assassins Creed - Fallout - Far Cry - LA Noir - GTA - Red dead redemtion Spillet må være utgitt til PS3. RPG spill er rett og slett favoritt.... Noen forslag? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Uncharted Trilogien, Darks souls, demons soul, resonance of fate. Om du har playstation plus så får du ico HD, shadow of the colossus HD og demons soul gratis ganske snart. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Er gamle PS1 klassikere som kan kjøpes på PSN aktuelle? Viss ja, anbefaler jeg deg å prøve Final Fantasy 7 - 9 med mindre du allerede har spillt de før. 1 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 hmm dark souls ja. Dragon's Dogma dark arisen. fallout 3 og new vegas. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Med tanke på spillene nevnt i førstepost, tipper jeg du hadde likt Mafia 2. 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Muligens Yakuza serien kan være interessant for deg. 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Du kunne jo prøvd Dead Island, Hitman Absolution, BioShockspillene og Dead Spacespillene. Ville gått for de to sistnevnte hvor de har den beste storyen med best innlevelse. Tviler og på at du greier å spille gjennom tre spill på en kveld. Lenke til kommentar
Genki Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) inFamous 1 og 2. Tro meg, bare kjøp de. Kan ikke gå galt! EDIT - Og som Niklas sier, Bioshock serien er råbra! Og The Witcher 2 Endret 18. mai 2013 av Genki Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Ingen som har nevnt Ni no Kuni? SKAM! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Og The Witcher 2 Er ikke på PS3. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Ni no kuni er sterkt overvurdert. Ta bort grafikken, så sitter man igjen med et ganske tampt JRPG med kjedelig historie, kjedelige kamper og fint lite annet. Prøv heller Tales of Gracai f. Liker det mye bedre. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Har spilt gjennom både Ni No Kuni og Tales of Graces. Gode spill begge to, men jeg setter en knapp på Ni No Kuni som det beste. Er uenig at det har en kjedelig historie. Tvert i mot synes jeg den var både engasjerende og sjarmerende. Dessuten er musikken i NNK noe av det beste der ute, og sammen med godt stemmeskuespill og den lekre grafikken blir stemningen i spillet ekstra god. Kampsystemet virker dog mer som en elsk/hat ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå