Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvordan kunne hun vite at jeg var dårlig?

ineedhelp!

Anbefalte innlegg

på skolen idag ble jeg plutselig bare veldig dårlig... ble så svimmel at alt gikk rundt for meg :/ så husker jeg at en lærer grep tak i meg (?) også i neste øyeblikk la jeg på gulvet mens læreren satt bøyd over meg.. hun sa noe også, men hørte ikke hva.

men jeg skjønner ikke..? hvorfor la læreren meg ned på bakken? hvordan kunne hun vite at jeg var dårlig når jeg ikke sa noe om at jeg følte meg dårlig...? hææ jeg skjønner ingenting D: var hun synsk? :O

RARESTE JEG NOEN GANG HAR OPPLEVD...

PS: nå har jeg sykt vondt i hodet! :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på skolen idag ble jeg plutselig bare veldig dårlig... ble så svimmel at alt gikk rundt for meg :/ så husker jeg at en lærer grep tak i meg (?) også i neste øyeblikk la jeg på gulvet mens læreren satt bøyd over meg.. hun sa noe også, men hørte ikke hva.

men jeg skjønner ikke..? hvorfor la læreren meg ned på bakken? hvordan kunne hun vite at jeg var dårlig når jeg ikke sa noe om at jeg følte meg dårlig...? hææ jeg skjønner ingenting D: var hun synsk? :O

RARESTE JEG NOEN GANG HAR OPPLEVD...

PS: nå har jeg sykt vondt i hodet! :/

Du husker det kanskje ikke selv, men folk som er iferd med å besvime utviser rare motorfunksjoner osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...