NearUchiha Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Hei. =) Jeg har problemer med å komme i gang med installasjonen av Skyrim via Steam på min andre bruker som jeg gjorde om til administrator. Jeg putter i Skyrim platen/cd'en, velger hva den skal gjøre med platen/cd'en, kjører SETUP.EXE, klikker på Install The Elder Scrolls V: Skyrim, også skjer det ingenting etter det. Det høres ut som den jobber og jeg ser "jobbeikonet" lyser og blinker, men så skjer det ikke mer. Jeg venter og venter men ingenting mer skjer. Har prøvd å ta ut og inn platen/cd'en og gjøre det samme igjen, men jeg får alltid samme resultat på denne denne andre administrator brukeren. Det går helt fint å komme i gang på min første administrator bruker, men ikke denne andre administrator brukeren. Jeg hadde aldri dette problemet med Windows 7, selv om jeg installerte Steam og Skyrim på den første admin brukeren, så kunne jeg fortsatt bytte bruker og spille Skyrim der med ny Save. Er dette et nytt sikkerhetsopplegg eller noe i Windows 8? EDIT: Jeg fikk muligheten til å akseptere sikkerhetsvilkårende også, men etter det skjedde ikke mer. EDIT 2: Den prøves visst å installere på min første administrator bruker når jeg prøver å installere den på min andre administrator bruker, men så feila den og jeg kan fortsette å spille på min første administrator bruker helt vanlig. Håper veldig på svar, takk på forhånd. =) Hilsen Simniac. =) Endret 16. mai 2013 av Simniac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå