Heika98 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Vel, kanskje ikke, men jeg holder meg til win 7 en stund til. 1 Lenke til kommentar
varoes Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Sier seg selv at alt ikke er 100% kompatibelt siden det er mange faktorer med i bildet. Personlig har jeg et par spill som før vær svært komplisert å få til å kjøre i det hele tatt, nå er det svært lite som skal til for å få disse spillene til å fungere , noen eksempler i farta : Baldurs Gate serien. Might and Magic VI / VII (Har ikke prøvd noen eldre enda). Kan sikkert prøve flere eldre spill og liste opp hva som fungerer eller ikke , har dessverre litt lite med tid nå som nybakt pappa til tvillinger men kan jo oppsummere i en post etter hvert. Dette var en glede å lese. Baldur's gate blir et hyggelig gjensyn. Dark souls/Demon souls fan Malvado? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Joda, spiller begge to her i alle fall. Har ikke vært så mye spilling i det siste dog , ungene tar så og si alt av tid men er Fan av spill som overnevnte og feks Thief , Deus Ex osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå