Muffinrex Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Her er en bitteliten, og sikkert unødvendig, tråd. Jeg har et spørsmål: Må man se Star Trek (2009) for å se Star Trek: Into Darkness? Med andre ord, er det mye jeg ikke kommer til å skjønne eller få med meg? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Er nok en fordel å se den første star trek ja. Da forstår du karakterene bedre Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Den første filmen er også veldig bra, så anbefaler den Nå har du 2 gode filmer å se, istedet for en Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Skal muligens se Into Darkness på lørdag, usikker på om jeg burde vente til jeg får sett den første.. Endret 16. mai 2013 av Muffinrex5 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Vent til du har sett den første du. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Pokker heller, setter meg ned å ser den første filmen i kveld. EDIT: Den er ikke på Netflix, den er ikke på Viaplay, og jeg klarte heller ikke finne noen andre streamingtjenester som ga den kvaliteten jeg vil ha. Ser ut som om jeg må se Into Darkness uten å se den første :/ Endret 16. mai 2013 av Muffinrex5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Fåes billig på BD, eller i rimelig bra kvalitet alternative steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå