terje123 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 hei valget står mellom to biler, skal dra å se på begge idag. men jeg vet ikke hva som er lurt å kjøpe, er det best å kjøpe en 1999modell som har gått 133000km eller en 2001 modell som har gått 207000? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41591796 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41669106 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Du gjør et bra kjøp med 2001-modellen, men... bare fordi den har feil farge på bakfangeren og "øyelapper," ville jeg ikke personlig kjøpt den! Rent økonomisk er 1.6 literen sparsom, men selv ville jeg hatt 1.8 for å få litt mer å gå på, og 2001-modellen har bedre lykter og en trofast motor. At den har gått litt langt er ikke nødvendigvis negativt hvis han har tatt godt vare på den i 9 år. Du kommer til å sette pris på ekstrautstyret i 2001modellen, men selger ser ikke ut til å ha tatt noe service på den i det siste, så jeg ville nok vært litt obs på et evt registerreimbytte snart. Skulle jeg kjøpt den, ville jeg pruta ned en del i hvertfall, og kvitta meg med øyelokkene og satt inn audimerke i grillen... Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 Du gjør et bra kjøp med 2001-modellen, men... bare fordi den har feil farge på bakfangeren og "øyelapper," ville jeg ikke personlig kjøpt den! Rent økonomisk er 1.6 literen sparsom, men selv ville jeg hatt 1.8 for å få litt mer å gå på, og 2001-modellen har bedre lykter og en trofast motor. At den har gått litt langt er ikke nødvendigvis negativt hvis han har tatt godt vare på den i 9 år. Du kommer til å sette pris på ekstrautstyret i 2001modellen, men selger ser ikke ut til å ha tatt noe service på den i det siste, så jeg ville nok vært litt obs på et evt registerreimbytte snart. Skulle jeg kjøpt den, ville jeg pruta ned en del i hvertfall, og kvitta meg med øyelokkene og satt inn audimerke i grillen... på den 2001modellen så ble siste service tatt på 194tusen tror jeg han sa og registerreim ble byttet på 120tusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå