Joachim_F Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 DICE Los Angeles skal lage spill satt til Star Wars-universet. Les hele saken Lenke til kommentar
Salation Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Hei, vet noen om det blir noe forched unleashed 3? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Et nytt Dark Forces hadde gjort seg, i førsteperson så klart. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 blir vel noe fps crap... vil eller ha rpg.. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Er det virkelig for mye å be om at utviklerne jobber med de ip-ene de allerede har. Er møkklei star wars. Alle de nevnte studioene har alt for mye talent til å kastes bort på lisensiert møl når de kan finne opp egne franchiser. Skulle gjerne sett hva visceral og dice har kunne funnet opp på egen hånd, Bioware har allerede nok med DA3 og Mass Effect, et sci-fi univers langt friskere enn SW er nå til dags. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Gi meg ett Battlefront 3 i Battlefield stil. Fy flate altså, og få oppleve Battle of Hoth fra land og luft med Frostbite motoren...la det skje! Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 blir vell battlefront 3 Lenke til kommentar
Vimo Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 blir vel noe fps crap... vil eller ha rpg.. Du vil tjene ekstremt lite hvis du vedder på at BioWare lager et SW RPG. Personlig håper jeg de 3 spillene fra disse 3 studioene vil være FPS, 3rdPS og RPG. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 blir vel noe fps crap... vil eller ha rpg..Du vil tjene ekstremt lite hvis du vedder på at BioWare lager et SW RPG. Personlig håper jeg de 3 spillene fra disse 3 studioene vil være FPS, 3rdPS og RPG. Hvor får det i fra at de skal lage tre spill? Jeg oppfatter det som at de skal samarbeide om et spill. Lenke til kommentar
Vimo Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hvor får det i fra at de skal lage tre spill? Jeg oppfatter det som at de skal samarbeide om et spill. DICE=FPS, Visceral=3rdPS, BioWare=RPG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå